leif harald Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Legge ut litt bilder her etterhvert av min e30 m3. Endelig var det min tur å få taki en e30m3 med rett farge å utstyr! Har mye planer å mye gromme deler liggende som skal monteres etterhvert. Satser på å ha den ferdig til neste sessong. Prøfte noen felger jeg har liggende. Kunne de blitt bra på bilen måntro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Gratulere med rå bil!!, å gå for de hjula!!, oz cromodora vell? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Wii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 grattis er den norskregistrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Flott M3, men pøs på med flere bilder Du hentet vel ikke denne oppe i Møre/Sogndal-traktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Jeg har allerede samme farge på M3en min med helt like hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Har du bilde av din med de felgene, send på PM isåfall Trodde ikke det var andre en meg å en til som hadde disse hjula.. Har bestilt noen spesiallakte felger også som blir cnc frest nå den neste uken. Blir spennende. Usikker på bredde å inpress mtp bremsene å klaringer. Noen som har erfaring med dette? Vil jo alti ha mest mulig kant. Går 10,5" på e30 m3 bak? Cromodora ja. Bilen er norskregga å skal gokjennes med ny motor. Var litt lenger nord etter bilen Thune. Nye calippere, skiver, lager, nav, bremseskjold og coilovers forran. Klart får godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 H&r coilovere? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Fin bil! denne som låg for rundt 150 i Bergen? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Jeg har 10" et0 bak, og mener at det er en god del plass innover i hjulbuen. Kan få sjekket opp det i kveld om du vil Dog stikker mine ca 1,5 cm utenfor buen.. Har du noe erfaring med import av E30 M3 forresten? Tenker da spesielt på engangsavgift og alternativ beregning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Hadde vert sinnsykt fint med noen bilder av 10" bak ja Send meg en Pm ang avgiften. Det er ikke den som sto i bergen til 150 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Flott M3! Siden det er gjettekonkurranse på hvor du hentet den; kan det tilfeldigvis være den som har fått mange år i Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Flott M3, men pøs på med flere bilder Du hentet vel ikke denne oppe i Møre/Sogndal-traktene? Nå er det en aldri så liten distanse mellom møre og sogndal , men første bildet er fra Festøya ferjekai rett ved Ålesund, så han har vel vært i området hvertfall Lurer faktisk på om jeg muligens spotta han når han var i traktene når jeg tenker meg om.. Flott bil hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå