Jump to content

Min E30 M3 S54.

leif harald
 Share

Recommended Posts

Legge ut litt bilder her etterhvert av min e30 m3. Endelig var det min tur å få taki en e30m3 med rett farge å utstyr!

Har mye planer å mye gromme deler liggende som skal monteres etterhvert. Satser på å ha den ferdig til neste sessong.

Prøfte noen felger jeg har liggende. Kunne de blitt bra på bilen måntro?

91l34x00idolry7xcq4w.jpg

23opw1m0qxrnghcui6ll.jpg

xdf0ef8woh22nm65pcb6.jpg

e1206q23jdqqh7oefv4a.jpg

v3bn85x9uekvfbfrgwp9.jpg

• Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har du bilde av din med de felgene, send på PM isåfall :) Trodde ikke det var andre en meg å en til som hadde disse hjula..

Har bestilt noen spesiallakte felger også som blir cnc frest nå den neste uken. Blir spennende. Usikker på bredde å inpress mtp bremsene å klaringer. Noen som har erfaring med dette? Vil jo alti ha mest mulig kant.

Går 10,5" på e30 m3 bak?

Cromodora ja. Bilen er norskregga å skal gokjennes med ny motor.

Var litt lenger nord etter bilen Thune.

Nye calippere, skiver, lager, nav, bremseskjold og coilovers forran. Klart får godkjenning.

5keqp1hfnfrjj7qxac8x.jpg

Jeg har 10" et0 bak, og mener at det er en god del plass innover i hjulbuen. Kan få sjekket opp det i kveld om du vil ;) Dog stikker mine ca 1,5 cm utenfor buen..

Har du noe erfaring med import av E30 M3 forresten? Tenker da spesielt på engangsavgift og alternativ beregning. ;)

Flott M3, men pøs på med flere bilder :) Du hentet vel ikke denne oppe i Møre/Sogndal-traktene?

Nå er det en aldri så liten distanse mellom møre og sogndal :lol: , men første bildet er fra Festøya ferjekai rett ved Ålesund, så han har vel vært i området hvertfall :P Lurer faktisk på om jeg muligens spotta han når han var i traktene når jeg tenker meg om..

Flott bil hvertfall!