7seriese38 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 ei. vurderar og selge bilen min til fordel for ikkje lappen. bilen er ein BMW 7 serie. Er ein 2.8 liters motor som sitter i den, med 193 hestar. går veldig gått. bilen har no gått 210.000 og girar å gjeng veldig fint. er steptronic kasse i den. veldig stor bil, veldig god plass innvendig. fullt skinn intriør. heilt ny radiator og nylig bytta olje på motor. står orginalt musikk anlegg i den nå, med ein 2x12 basser bak. spillar godt. års avgift er bet. kan følge med 20" TSW felgar. veldig fine å store felger, med mye kant. står på utslitte dekk. 255 bak, og 225 framme. står nå på vinterfelgane, med bra piggfrie vinterdekk. det er 225 bak og framme. bilen må nok påregnest eindel arbeid før den blir strøken, men den er i bruk og fult brukbar, bare litt ytre skader som småbulker og flassa panser. litt overflate rust neders på dørene, og litt på bakluka. passasjer dør framme har ein stor bulk, dette er den bulken som er av betydning. bilen har justerbart senkesett, men trur ikkje det er godkjent men har TUV papirer på det. har vert uheldig å slått nedi med bensin tanken, så denne lekker litt. men har ikkje fått tid til å fiksa det. så denne kan eg fikse før salg, eller så kan den selgast som den står med redusert pris. koster ingenting å bytte denne, må bare tappest heilt å reingjørest å enten sveise eller bruke kjemisk metall. bilen står i vest telemark. gje bud, treng ikkje selge bilen.. så ikkje skambud:) img]http://images.bimmers.no/files/a8fnufbugvmw17khcegt.jpg Stian Mathisen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjøbuse Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Ordnet det siste bildet ditt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
7seriese38 Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Takk for det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
7seriese38 Posted August 17, 2013 Author Share Posted August 17, 2013 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Når du ikke oppgir pris kan du ikke forvente å få så stor respons. Du vet selv hva du vil ha, så hva er din pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Da starter jeg her : TRETTI TUSEN KRONER! Stian Mathisen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Jeg sier 25 tusen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Mathisen Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Selge felgene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts