motocross4 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 hei. har en bmw e36 318i touring 1996mod som bare ikke vil starte, det klikker bare i noen releer når man vri på tenninga. er det hjernen som er gåen da? kan jeg sett i en hjerne fra en 316i m43b16 1992 mod på denne touringen? touringen er en m43b18. er nesten ny bensinpumpe også takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 bensinpumpa lager ikke noe lyd heller. skal det gå an og trille den igang? noen som har noe tips til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Ingen som gidder og dele ideene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Viss du bytter hjerne må du enten kode opp igjenn ews eller fjerne ews tror jeg.. Tror ikke du kan bruke hjerne fra 1.6l på 1.8l, men skal ikke si det sikkert:p Ews hjernen sitter innenfor hanskerommet mener jeg å huske:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Viss du bytter hjerne må du enten kode opp igjenn ews eller fjerne ews tror jeg..Tror ikke du kan bruke hjerne fra 1.6l på 1.8l, men skal ikke si det sikkert:p Ews hjernen sitter innenfor hanskerommet mener jeg å huske:) Hvis jeg bytter bare ews hjernen fra en annen bil og setter den i denne a? Går det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Må også ha den ringen/sensoren rundt låsen og tilhørende chip fra nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Går fint og trille i gang bilen? Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Batteriet er i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Kinner bilen når du vrir om nøkkelen? Kan ikke være starteren kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Må også ha den ringen/sensoren rundt låsen og tilhørende chip fra nøkkel. Trenger ikke "ringen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Batteriet er i orden? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kinner bilen når du vrir om nøkkelen?Kan ikke være starteren kanskje? Kinner ikke noen ting sier så vidt klik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Men har du målt hvilespenning på batteriet, og hva er den evt? Testa med annet batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Den går Ann og trille i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Får den for lite strøm kutter all elektronikk ut. Høres ut som et typisk strømtap Hvis den starter når du trikker er det ikke noe galt. Prøv med nytt batteri eller puss av alle kontakter til fra batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå