motocross4 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 hei. har en bmw e36 318i touring 1996mod som bare ikke vil starte, det klikker bare i noen releer når man vri på tenninga. er det hjernen som er gåen da? kan jeg sett i en hjerne fra en 316i m43b16 1992 mod på denne touringen? touringen er en m43b18. er nesten ny bensinpumpe også takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 bensinpumpa lager ikke noe lyd heller. skal det gå an og trille den igang? noen som har noe tips til hva det kan være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Ingen som gidder og dele ideene sine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Viss du bytter hjerne må du enten kode opp igjenn ews eller fjerne ews tror jeg.. Tror ikke du kan bruke hjerne fra 1.6l på 1.8l, men skal ikke si det sikkert:p Ews hjernen sitter innenfor hanskerommet mener jeg å huske:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Viss du bytter hjerne må du enten kode opp igjenn ews eller fjerne ews tror jeg..Tror ikke du kan bruke hjerne fra 1.6l på 1.8l, men skal ikke si det sikkert:p Ews hjernen sitter innenfor hanskerommet mener jeg å huske:) Hvis jeg bytter bare ews hjernen fra en annen bil og setter den i denne a? Går det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E3Sex Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Må også ha den ringen/sensoren rundt låsen og tilhørende chip fra nøkkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Går fint og trille i gang bilen? Hva kan det være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbardalen Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Batteriet er i orden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronnyskretting Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Kinner bilen når du vrir om nøkkelen? Kan ikke være starteren kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30-328 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Må også ha den ringen/sensoren rundt låsen og tilhørende chip fra nøkkel. Trenger ikke "ringen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Batteriet er i orden? Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Kinner bilen når du vrir om nøkkelen?Kan ikke være starteren kanskje? Kinner ikke noen ting sier så vidt klik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbardalen Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Men har du målt hvilespenning på batteriet, og hva er den evt? Testa med annet batteri? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Den går Ann og trille i gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
hao Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Får den for lite strøm kutter all elektronikk ut. Høres ut som et typisk strømtap Hvis den starter når du trikker er det ikke noe galt. Prøv med nytt batteri eller puss av alle kontakter til fra batteriet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts