cube Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 En bekjent har en enhet som henger løst i motorrommet på sin E36 325i, som det går to slanger til. Legger ved to bilder så kan dem som vet si fra hva dette er og hvor den evt. skal være festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 den skal vell inn i luftfilterboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Litt usikker men har selv en liknande somm stikker inn heilt framme på oppsida av motoren, usikker på om dette er det samme men den mangler et clips sjå meg så henger dårlig hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 den skal i luftfilterboksen ja, men ser ut som den er borte så den kan bare ligge løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Det er for oppvarming om vinteren. Er vel for å forhindre at gasspjeld skal fryse i en gitt posisjon på lange strekk. Høres dog usannsynlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 gasspjeldet har vell eget oppvarminssystem med vann igjennom spjeldet. så er nok ikke det heller tror jeg, vannet går bare igjennom den som ligger løst her. men vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Det stemmer det står sportsfilter på denne. (Det sto på når den ble hentet) Så da gjør det ikke noe om denne ligger å slenger? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 gjør ingen ting nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 gasspjeldet har vell eget oppvarminssystem med vann igjennom spjeldet. så er nok ikke det heller tror jeg, vannet går bare igjennom den som ligger løst her.men vet ikke Stemmer det når du sier det. Eneste logiske da er forhindre fukt på luftfilter, selv om det lille elementet der ikke utgjør allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå