Gå til innhold

96' BMW e39 520i selges!

KarlDahl
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! legger ut e39en for salg grunnet tap av førerkort!

Skiltene er levert inn pga. tap av førerkort. Årsavgift er betalt og bilen er fri for heftelser!

Bilen er en 1996 mod som er tatt inn til Norge fra Tyskland i 1998. hatt to eiere i Norge! 1. eier fra 1998 - 2001. 2. eier fra 2001 - 2013. Bilen har multifunksjonsratt, ettermontert ryggesensor fra fabrikk (sjeldent på tidlig e39), airbag, AC, cruise kontroll, manuell gir, "carbon" lister innvendig++

Eieren før meg har hatt bilen som familiebil siden 2001 og har tatt godt vare på den! Den er EU-godkjent frem til Februar 2014. for 2 uker siden ble det montert nytt supersport senkesett som senker 50mm. Blei en perfekt høyde ikke for lav og ikke for høy. Utenom dette er bilen helt original. Originale fjærer følger selvfølgelig med. TUV på senk medfølger.

Bilen har gått 319.600km noe den ikke bærer preg av! Den går meget pent og er god vedlikeholdt oppigjennom! Det syntes på bilens stand.

Etter mange år og mange km så har bilen sine feil og slitasjer. Førersetet er normalt slitt og baksetet har noen merker etter barneseter og et gnikke-hull etter interiørvask.

Utvendig er ikke bilen så ille! den har 2 rustbibler på panser som ikke har sprekt ennå så lakken ligger på. rust nederst på fører -og passasjerdør og minimalt med rust på bagasjeluke som såvidt syntes. Ellers har den noe steinsprut skader og småbulker. Bilen er i bra stand til km og alder - syntes jeg ihvertfall.

Det er sikkert masse info som mangler her så spør om du lurer på noe! Det beste er og komme å se da jeg ikke har eid bilen så lenge og vet ikke så alt for mye om den!

Jeg har liggende:

m5 frontfanger m/tåkelys, lister og gitter.

m5 vinge (flipp)

Adapter for "vanelig" cd-spiller m/kabel overgang.

Dette kan følge med ved pris tillegg.

Emblemer foran og bak er ikke på nå men har 2 stk helt nye som medfølger.

Ønsker ikke bud under 20.000kr

Helst ikke innbytte.

PM eller 90171508

Får ikke lastet opp bilder... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen kvitteringer:

23.11.12

Strøtdemper bak E-39 sedan bilstein. 2stk.

Støtdemperpute belg. 2stk

Fjærer bak. 2stk. (Disse er nå erstattet med senkefjærer, org medfølger)

10.05.10

Veivakselsensor

Kamakselsensor (ikke byttet, blir byttet før salg om jeg rekker)

Ellers er sommerdekkene veldig bra og vinterdekkene (pigg) er 2 gode og 2 greie.

AC fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...