Kev523i Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Lufter min Bmw e39 523i for salg, er egentlig en 98 da den er registrert 12 måneden i 97! Km 280.000 MANUELL!!! Bilen er strøken både utvendig og innvendig, meget tight og fin. Stort sett det meste av utstyr! Byttet ganske mye i mitt eie. EU-Godkjent til Mai 2015. Her er lista på hva jeg har byttet: Alt som heter filter. Toppdekselpakning. Plugger. Olje på motor + motor rens. Fjører bak (orginal). Bremseskiver bak og klosser. Slitevarsler bak. Bærearm på venstre side bak, høyere ble byttet rett før jeg kjøpte den for et år siden. Stab ledd bak. Støtdemperlagere foran. Orginal dempere foran. ABS føler venstre foran. Lenkestag foran. Cupe vifte byttet hoss Schmiedmann i vinter. Klima trykk føler byttet (orginal føler). NYTT IDAG DEN 30.07.2013 Gass fylt på klima! Litt annet dill som er byttet (orginalt følger med). Angel eyes foran. Chrome grill foran. Facelift baklykter. LED skiltlamper bak. Schmiedmann emblemer. Schmiedmann streamer på bakruta (god kontakt med dem hehe) Schmiedmann matte sett beige. Og nye 17'' felger med piggfrie vinter dekk i vinter. Så til det "negative".. kan vell være det for noen, har ikke plaget meg! Det finnes ikke sommerfelger m dekk til bilen, kun de nye 17 vinter felgene som sitter på bilen nå også er kam føler gåen, men den er bestilt å vil bli byttet før salg, enkel sak å bytte.. sjuke på e39. TLF: 99386525 Mail: rubberduck37@hotmail.com Vist noen lurer så ja, bilen er så blank som på bildene da jeg er helt for J*** nøye! Slitsomt til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Satan detta var strøkent!! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Jo takker, er ikke mye å henge fingra i akkuratt! Men, syntes det er stille på markedet.. står ute til 42.000, syntes jeg er billig på den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Står på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Ser skikkelig fin ut den der Synd min nevø som leter etter femmer nå har for lavt budsjett til den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Ja, fin den Spørs hva budsjettet hans er da ? Mulig jeg er litt god hjertet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Han ligger nok litt for langt unna budsjettmessigt dessverre. Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg lånt han noen kroner ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 ååja, skjønner, skjønner ) Er nok ikke så god hjertet med mindre jeg ikke vinner euro jackpoten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Unner deg gjerne en Jackpot Vi har i dag vært å handlet hen en 2000 mod 520iat, oxford green selvfølgelig den fargen liker jeg meget godt og har selv hatt en oxfordgreen sedan 97 mod. Han har fått en flott bil men med litt teknisk plukk som lamdasonde, airbag, kabelbrudd i bakluke ++ er det, men det er håndterbart. Ingen av de så strøken som din dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salley Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true pm hvis dette noe av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå