handsome Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Lyst til å foliere merca mi? Sjekk PM Lyst til å foliere en e36 sedan til og? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Dårlig asfalt i oslo? Skjønner ikke hva du snakker om Men skal nok gå fint å slippe den enda litt mer ned, om man ønsker det min er på det laveste nå, og med 205/40-17 er det ganske perfekt høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Dårlig asfalt i oslo? Skjønner ikke hva du snakker om Men skal nok gå fint å slippe den enda litt mer ned, om man ønsker det min er på det laveste nå, og med 205/40-17 er det ganske perfekt høyde Hmm nå veit jeg ikke hvor du bor, men her i søndre nordstrand er det noen steder med elendig asfaltering og noen fartsdumper som er virkelig ille, låner bilen bort noen ganger også såå blir det lavere er jeg redd jeg må kjøpe og lagre opp noen bunnpanner bilen din begynner forøvrig å bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Bor på nordstrand, så har kjørt endel i området, også søndre nordstrand, kolbotn sofiemyr osv går helt fint for meg, men mtp at du låner bort bilen så skjønner jeg deg veldig godt Takk for det mister blir nesten synd å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Monterte forresten fjernstyrt sentrallås igår, hadde lest meg litt opp på hvordan det skulle gjøres så var litt forberedt, har hørt at det er skikkelig pain in the ass å koble opp. Er ikke heeelt dreven på å koble elektronikk men dt gikk heldigvis greit. Kjøpte billig ebaykit til 150 kr som overrasket, mest bang for the buck oppdateringen jeg har gjort hittil føler jeg. Fjernet hanskerommet for å komme til sentrallåsmodulen og møtte dette synet Hmmmm noen har vært her før meg , men det var like greit ble myye enklere å koble opp Denne boksen var koblet til Veit ikke om det er original BMW, men sto ivertfall bmw på boksen. Brukte ca alle samme koblingene utenom ene kabelen som var satt inn i pin nr 17 på den lilla stikken. Var også usikker på hvor jeg skulle få konstant 12v fra, dro bare en + kabel gjennom torpedoveggen til batteriet. Har ikke så mye bilder av arbeidet men for prøve å så godt så mulig. Skulle koble meg meg disse kablene ikke alle er nødvendige, gjorde det sånn: -Grønn - bagasjeroms åpner - ikke brukt -Brun - Lys - koblet kabelen til blå kabel på varselblink -Brun 2 - Lys - Ikke brukt -Rosa - ikke brukt -Rød - + ledning - koblet rett på batteriet med sikringholder og sikring imellom. -Rød 2 - ikke brukt. -Sort - jord - koblet til passende jordingspunkt på karosseri -Gul - pulskabel til å låse - koble med strømtyv FØR sikring på + ledningen fra batteriet -Hvit/sort - låse - koble på ledning i pin nr 17 lilla stikk -Oransje - ikke brukt -Gul 2 - pulskabel til å åpne - koble på med strømtyv før sikring på + ledningen fra batteriet -Hvit - åpne - koblet på ledning i pin nr 4 lilla stikk -Oransje 2 - ikke brukt Har kanskje ikke brukt det rette elektriker "språket", men om noen har noen spm er det bare å spørre. Fant også ut at bilen har noe som heter Comfort Lock, at vinduene automatisk går opp hvis de er nede når bilen låses. Boksen ble montert med dobbelsidig teip på høyre side av hanskerommet, ville ikke at antenne skulle dekkes så trakk den litt ut av A stolpen Video av sluttresultat og comfort lock: Rangen var også ganske bra, i videon står jeg ca. 60 m ifra og alt fungerer Eneste som jeg fortsatt lurer på er hvorfor bare varselblinken fungerer på førersiden når det låses og låses opp, noen som har en annen måte og koble det opp på med varselblinken? Interiørlyset lyser også når bilen låses opp, har lest at man kan få angel eysene til å lyse opp ved lock/unlock via interiørlyset, noen som vet hvordan det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinweissF10 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Ren e36 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Ren e36 ! Takk oee Jattaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 hvor fant du denne? har du evnt link? til sentrallås tingen, har leitet etter en slikt en lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 hvor fant du denne? har du evnt link? til sentrallås tingen, har leitet etter en slikt en lenge! Var noen andre som bestilte for meg så vet ikke akkuratt navnet på selgeren, men de fleste billige kina kittene er så og si det samme bare forskjellig kontroll, bare søk etter "Keyless entry kit" på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Tusen takk fet bil, venter på neste ting du gjør med den men et spm til ang den sentralløs tingen, er den "programert" kun til din nøkkel? så hvis jeg kjøper to set og monterer på hver sin bil, så vil ikke begge åpne seg fra samme nøkkel? kan du endre på denne "programmet" selv? slikt at noen kunne plutselig "gjettet" seg til min kode også åpnet opp min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Tusen takk fet bil, venter på neste ting du gjør med den men et spm til ang den sentralløs tingen, er den "programert" kun til din nøkkel? så hvis jeg kjøper to set og monterer på hver sin bil, så vil ikke begge åpne seg fra samme nøkkel? kan du endre på denne "programmet" selv? slikt at noen kunne plutselig "gjettet" seg til min kode også åpnet opp min bil? Hver kit har kontroller som er kodet til den boksen ja, er nok ikke mulig at noen andre åpner bilen din med sin egen kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Den blei utrolig fin etter folieringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Den blei utrolig fin etter folieringen! Takk! blir dessverre lagt ut for salg om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Da var denne solgt tok en siste photoshoot av bilen, brukte også disse bildene til finn annonsen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 det gikk fort..bra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå