BmwDieselPower Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Noen som har noe godt svar på hvorfor skriker i clutchen min når den begynner å ta tak?? Sitter letta svinghjul og 6puck lamell. Kan det tyde på slitt lamell? Begynner å bli jævlig lei av den hylinga så viss noen har en måte å bli kvitt dette på så skrik ut!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 utløserlager sikkert.. er lyden der hele tida så kan det være at det er heeeeeelt ødelagt. Mitt var så ødelagt at jeg måtte slå det i filler for å få det av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Ganske sikker på at det ikke er utløserlageret:) Skriker akkurat når clutchen tar tak:p Ingen ulyd når clutchen er inne eller ute.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Bump;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts