littlep Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Har bestilt bil på sixt flere år, men ennå ikke klart å karre til meg en M3 eller lignende, så hvis noen her som faktisk har gjort det, og ikke bare hørt/sett, så kan dere gjerne fortelle hvordan dere får tak i de Fikk en M3 mot et lite pristillegg på 100 EUR for 6 dager, hadde opprinnelig bestilt en vanlig 3-serie. Har dog Platinumkort hos Sixt, så får generelt en del bra oppgraderinger der. Et tips er å bestille en grei bil og gamble på å oppgradere når du kommer dit. Ofte har de grombiler ledige, men om du vil være sikker, så har Sixt M3 på mange flyplasser i Tyskland. Nå har de også M6++ på enkelte stasjoner, sjekk på Sixt.de, hender man finner mer der enn på den på den norske siden. Hvordan får man platinumkort? Mener vi ble spurt om noe slikt det nede, men kom ikke helt tydelig frem hvordan man fikk det. Regner med man må være bedriftskunde eller liknende. Jeg har gullkort hos SAS som har avtale med Sixt, i tillegg leier jeg en del biler i året (fortrinnsvis hos Sixt), så jeg sendte en søknad om å få et kort og det ordnet seg. Står litt på nettsidene om dette, men ikke så lett å skjønne noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå