bmwm5e34 Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Komplett sett for soting av ruter på BMW E39 stasjonsvogn gis bort. Høykvalitets sotefilm, ferdig utskjert, 2 lags, verktøysett for montering medfølger. Lysgjennomgang: 35% på sidevinduer fører/passasjer front, 20% på sideruter bak passasjer, bagasjerom og bagasjeromsluke. Kjøpt hos http://www.northerntint.com Har også nyrer (grill) liggende, original krom. Gis bort. Holder til i Stavanger området. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Hvor i stavanger holder du til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinge Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Tar dette jeg. Betaler frakt:) Send meg pm med kontonr så kan jeg overføre til deg:) Eller hvis du skal innom Meca Stavanger kan du levere det der:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinge Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Kan også ringe meg eller sende meg melding om du vil. Går litt raskere enn å ta ting via forumet:) tlf: 48096234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwm5e34 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Holder til utfor Sandnes, men nå er delene "solgt". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts