Ettan Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Hei. Kommer sannsynligvis til å kjøpe meg en BMW 320IA e-46 2000 om et par dager. Driver da og henter inn litt informasjon om bilen. Fant ut at det kunne bli problematisk med tanke på brenneplater. Bilen har Businesspakka. Slik som jeg forstår det da så kan man få spilleren til å spille av brente plater om man benytter seg av et visst lydformat, visse CR-R-Plater og en viss måte å brenne dem på? Eventuelt kjøpe ny brenner? Hvilket format? Hvilke CD-R-Plater? Noen som veit dette? Hadde vært greit å vite dette, da jeg skal bort å prøvekjøre den igjen i morgen. Det virker også på meg som disse metodene er noe provosoriske. Det virker for noen, for andre ikke. Får vel eventuelt kjøpe en ny originalspiller da hvis det ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Vanlige CD-R plater som brennes som vanlig lyd-CD (ikke mp3) fungerer helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xues Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Jeg opplevde at CD-R plater som ble brent på høy hastigheter var de spilleren hadde mest problem med å lese. Hvis du brenner de på sakte hastighet, så bør det ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå