krbj Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Skal bytte motor fra M54B22 til M54B30 i min 2001 mod E39 og har funnet noen aktuelle motorer fra Sverige 1) Vil en motor fra E60 passe i min bil hvis jeg flytter over motorfestene fra B22'n? 2) Er det andre forskjeller på disse utgavene? (motorstyring, gearkasse, innfesting til dynamo, servopumpe, osv) Tenker å bruke hjerne samt ledningsnett fra min bil for så å omprogrammere dette til B30-specs. Håper det er noen kloke hoder der ute som kan hjelpe meg med svar på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
krbj Posted August 18, 2013 Author Share Posted August 18, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
krbj Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
krbj Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 opp opp.. anyone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Er det tidlig E60 så er motorene det samme. Bruk de festene du har og det el nettet du har så er du safet. Så bør du kanskje omprogrammere hjernen slik at motoren går mer optimalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts