matsi Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 På tide med et sørlandstreff igjen Datoen er satt til 1.september. Sted er sørladsparken. Nøyaktig hvor kommer vi frem til etterhvert. Klokke slett også. Har laget en Facebook event : https://www.facebook.com/events/449207928519734/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Så artig, godt noen tørr å ta initiativ når vi andre ikke tørr Jeg er med, passer igrunnen nårsomhelst for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Ja, hadde planer om det. Men hadde nesten gått i glemmeboka ble minnet på det istand Så da er det vel bare å klaske til Skulle vel helst begynt planleggingen for en stund sia, men bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Jeg er med, så lenge det ikke blir den helga som er 17. og 18. Da reiser vi nedover til Nurburgring. Men ellers funker de andre helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Im in ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Blir bra dette her ! Godt du ble minnet på det matsi ;P hehe Jeg stemmer for 31 august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 ta en dato og fastsett den, det vil aldri passe for alle uansett åss en vrir å vrenger på det men hvor i sørlandsparken er det tenkt og ha det? tenkte på visst det blir på en fredag/lørdag att det gjerne er dårli med plass pga butikker er åpne og masse andre biler rundt? bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Søndagen er vel igrunn best da mtp folk osv. Da setter jeg datoen 1.september da. For å ha en dato. For hvis vi tar en fredag eller lørdag må det jo bli på kvelden eller noe. Med mindre vi finner en grei plass det ikke er noen på dagen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 da blir det 1.september tror det vil være det beste mtp plass og at det da kan bli i dagslys å forhåpentlivis solskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Blir bra det! Må være samme plass som sist Må bare få e30n klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Flott, for engangs skyld er jeg ikke på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 tross alt ein måne ijen jons d må me jo få t ell så jør mi an ferdi utvendi så sleba eg dg bårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 DEAL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 tross alt ein måne ijen jons d må me jo få t ell så jør mi an ferdi utvendi så sleba eg dg bårt Forstå det den som kan 1/9 høres forøvrig bra ut for min del, er nok en fordel å ta det på en søndag da området er tomt for folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Blir bra det!Må være samme plass som sist Må bare få e30n klar Satser på det ja da har vi tak som vi kan stå under om det skulle regne også (bankibordet) Å det var jo i grunn god plass der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå