halvors1 Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 BBS Rs? kan si såpass at det ikke er BBS Rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Du kan IKKE overskride NOEN av vektene ... Veldig viktig at hverken totalvekt eller akselvektene ikke overskrides, dette gjelder ikke egenvekt, men maks tillat vekt på både aksler og totalvekt.. Masse lykke til med ombygginga, går så bra dette så okei. har en kompis som har bygd om hvertfall 10 bmw'er nå.. å da har de aldri gått med akselvekt, bare totalvekta på bilen men alle vet hvordan BT er... kommer helt ann på hvilket fylket man er i tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 følger med halvorsen! bare å få henta bosset nåså halvors1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 har du noen flere bilder av bilen te per emil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 følger med halvorsen! bare å få henta bosset nåså ja, stikker en tur til Oslo i helga så blir på mandag? da kan jeg komme en tur 325'n også ikke akkurat nå.. den blir lakkert snart, de må bare fikse ferdig lakkboksen men den blir rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 ja, stikker en tur til Oslo i helga så blir på mandag? da kan jeg komme en tur 325'n også ikke akkurat nå.. den blir lakkert snart, de må bare fikse ferdig lakkboksen men den blir rå! den er grei! godt! da får jeg sett'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 yes! får sette på ratte med en gang, så kan vi ta en tur å teste det hehe Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 kommer fler bilder utover dagen! bilen står desverre på kjedelige BMW felger og orginalhøyde nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 noen her som kan hjelpe meg litt? sikkert ikke så lett å forklare med bare bilder men kan prøve. greia er at det er montert opp 3 små led lys i bilen som jeg ikke skjønner hvordan skal funke, å orker ikke demontere hele dashen for å finne det ut heller..noen som kanskje vet hvor disse ledningene kan gå ? også lurer jeg på hva som er det beste å rense interiøre med?dette er bilen den dag idag.. stygge hjul og orginalhøyde pga eu godkjenning...satt også på sticker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 ingen som vet ? facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Veldig fin bil, elsler fargen på den ! Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Veldig fin bil, elsler fargen på den ! Lykke til ! takk for det! har masse planer for den! men blir selvølgelig over en lengere tid Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Fin fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Fin fin denne takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå