svennove Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Men eg har ikkje glømt deg! Dukka det ikkje opp en motor nærmare meg så kjem eg og ser på din. Har fortsatt litt god tida grunnet eg venta på godkjenning på søknaden om ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hei. Jeg har M52TUB28 blokk liggende og en planslipt topp med ny toppakning liggende i Stavanger. Toppen kan leveres ferdig montert på motoren. Det mangler det meste av på motoren unntatt toppdekselpakning. Men har du en defekt motor kan alle disse delene brukes fra den gamle motoren. Etter det jeg kjenner til er det meste likt på 2, 2.5 og 2.8 literen på dobbelvanos motorene. Motoren selges for 4.300 kr med påmontert topp. Jeg har nok og en 2.8 kasse liggende. De er jo rimelig like alle de ZF 320 kassene. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svennove Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Takker for tilbudet, men skulle gjerne hatt en so og sei komplett motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Har zf girkasse fra 97 vis det er interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svennove Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Må ha motor i første omgang, men skal huska på at du har girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svennove Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kareig Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Har en nesten hel bil, kjørt 135km, har ikke interiør og forskjermer. 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svennove Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 HVor mye skal du ha for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter olsen Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 jeg har en komplett motor med alt du trenger utenom girkasse. manuell. helt i orden. bare å skru i å kjøre. stått i e46, så må kanskje bytte bunnpanne. kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå