stig. Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 som overskrift tilsier(NÅ HAR JEG SKAFFET PAPIRER PÅ VOGNA SÅ NÅ KAN JEG EVNT SELGA DEN SOM DEN STÅR) 1991 mod eneste jeg skal ha selv er motor men skal ikke ha innsug og elnett fra motor (elektronisk gasspjeld) alle 4 el vinduene funker el takluke funker ellers så er alt ellers er til salgs . felga ok ,dårlig lakk ( 17" slitte dekk) meste av karosseri deler er ok, bare å komme med bud, det skal bort evnt kansje byttes i noen andre deler (e34 535i relatert,karosseri uinterisant,må være motor å driv deler) delene befinner seg i Akershus ved jessheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 tlf : 458 12 485 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 innsuget er solgt, har tatt av komplett motornett med gasspjeld å hjerne. (slutter på 179 ) hvis noen kune å bruk for dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted August 11, 2013 Author Share Posted August 11, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokketor Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 automatkasse har du det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 har nå skaffet papirer på vogna,så kan selge den komplett hvis noen vil ha som rasa bil til vintern eller gjøre i stand. ok å se på , rust i kanaler,ellers ok tror jeg, står per dags dato uten det meste av interiør og motor. det ligger ingen mangel lapper på bilen(har sjekket hos biltilsynet) men den ble avskiltet i 2009 så det er påskiltningsgebyr på 1200 kr hvis du vil ha skilter på den igjen kom med bud, kan byttes i noe også Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig. Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 prisanydning er 5000 deler selges evnt mot høyeste bud nå,gidder ikke å ha den stående lenger, om bilen ikke er solgt eller de dela som ikke er solgt blir da skrota til lørdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
E39_Cato Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 hva tar du for blinklys foran? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts