brillemoffå Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 I kveld etter jeg hadde vært ute og kjørt skulle jeg låse bilen, prøvde å trykke på knappen sikkert 20 ganger, men fikk ikke låst bilen (ingen knapper funka). Jeg gikk deretter inn og hentet reservenøylen, men den virka heller ikke. Tok en kjøretur rundt noen kvartal her for å lade opp reservenøylen litt, men virka fortsatt ikke. Sjekka sikringene, kontrollerte at låseknappen som er inni bilen virka (det gjorde den), trykka på låseknappen igjen bare for løye og den virka og, låste opp igjen med nøylen, gikk utav bilen og måtte trykke noen 3 ganger før an låste seg og hadde jo glemt noe inni bilen så jeg måtte jo inn igjen.. Når jeg da skulle låse igjen måtte jeg sikkert trykke 60 ganger før det ble låst. (Brukte begge nøylene til slutt).. Noen som har vært borti lignende? Har fjerna låsen i døra, så jeg vet ikke om det skulle skjedd noe der. Prøvde bakluka også, men der var det bare luka som ble låst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Er nok GM5 modulen din som er dårlig. Det er en grunnmodul som sitter innenfor hanskerommet. Er et par releer i de som pleier å bli defekte. Hatt samme problem selv. Kjøp deg en brukt modul fra koed, det fant jeg som billigste og enkleste løsning. Prøvde å få bytta de releene men det ble ikke noe suksess. Bare vær obs på at du muligens må få prog. den "nye" modulen likt som den gamle da de kan settes opp med forkjellige funksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brillemoffå Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Takker for fint, detaljert svar Er vel bare å få lagt inn ei bestilling da ja, heheh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå