Eirik Viste Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Jeg vurderer å selge mange topp deler til E36 coupé. Og folk i Stavangerdistriktet trenger ikke kjøre langt for å skaffe seg store deler. Komplett M3 3.2 bakstilling med Powerflexforinger. 325 tannstang med M3 3.0 bærearmer og bremser. Kan selges i deler. M3 3.2 6 trinns mellomaksling E90 335i 6 trinns kasse med clutch og svinghjul. Kun 37.000 km. Har en lik kasse med ca 80.000 km og. Skal passe på M50/52/S50 motorer. Stroket og overhalt M52B30 motor.M54B30 veiv.M50 innsug med M52 eller M50 vanos ledningsnett og hjerne. Sikkert kjempefin til E30, siden motoren er lett og opp mot 250 hk. Orig M3 grenrør 3.0 eller 3.2 katalysator. Omtrent ny Remus M3 bakpotte. To store rør bak som er bøyd litt oppover. Helt rustfrie venstre og høyre dører i cosmossvart met. Helt rustfri bakluke i cosmossvart met. Originale M3 sidespeil cosmossvart met. Uoriginale sidespeil(tror jeg) brokatrot met. M3 originale dør- og sidelister. Vindu og el.motor m. skinner høyre framdør. Eventuelt hele døren med rustskade billig. Taklukekassett cosmossvart met. M3 frontfanger daytona fiolett met original og uten skader. Vanlig bakfanger med m3 diffusor mørkeblå met. Har og Zender diffusor Helt nye uoriginale coupé sideskjørter med maler. Panser i bra stand. Høyre framskjerm lakkert i estorilblå. Ser ny ut på baksiden. Tektylert. Venstre framskjerm ny original ulakkert. Sort taktrekk for takluke. Sort sportsskinn interiør. Har omtrent nytt setetrekk som skal settes på. Skinnet på førerstolen er revnet opp på sitteflaten pga ekstrem kulde. Sidestøttene er fine og faste. Så det interiøret vil se meget bra ut. Bilstein dempere med Eibach fjærer framme. Lite kjørt Eibach fjærer bak med nesten nye Bilstein eller KW dempere. Eibach M3 stabstag framme og bak. Baklyktene har flere villet kjøpe tidligere. De er lett sotet. Det norskregistrerte 320 karosseriet tenker jeg å beholde i første omgang. Som nevnt er dette deler som jeg vurderer å selge. De fleste delene er i topp og få deler i bra stand. Jeg lufter interessen i første omgang. Dørene og panser sendes ikke. Støtfangere kan sendes. Jeg har ikke tid til å prissette delene akkurat nå, men du kan og ringe 92 22 65 44 så får du prisen på de delene som kan være aktuelle. Ingenting av delene selges for veldig lave priser, siden dette er topp kvalitet. Men mye for pengene. Skal prøve å få tatt bilder i løpet av dagen. Jeg treffes på telefon hele dagen. Hilsen Eirik Viste. 92 22 65 44. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer911 Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Har du orginale grenrør til M3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 Jeg har hatt det travelt i det siste og ikke fulgt opp denne tråden med priser eller oppfølging. Dette kan nok være grunnen til at det ikke har vært noe særlig etterspørsel etter deler.Og da ser det nok ut til at jeg gjennomfører prosjektet som planlagt. Men det må avtales salg av en del deler før jeg selger deler løst. Og det ser ikke Jeg har originale M3 3.2 grenrør i god stand. De er planlagt brukt sammen med 3 liter motoren og M3 katalysatoren. Hvis det skal bli aktuelt å selge grenrørene, vil de koste 3.500 kr inkl frakt. Disse delene har steget i pris den senere tid i Tyskland. Jeg er i Østerrike nå til onsdag. Så jeg får tenke fram til da om jeg vil selge dem eller ikke. Hilsen Eirik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmer911 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Jeg har hatt det travelt i det siste og ikke fulgt opp denne tråden med priser eller oppfølging. Dette kan nok være grunnen til at det ikke har vært noe særlig etterspørsel etter deler.Og da ser det nok ut til at jeg gjennomfører prosjektet som planlagt. Men det må avtales salg av en del deler før jeg selger deler løst. Og det ser ikkeJeg har originale M3 3.2 grenrør i god stand. De er planlagt brukt sammen med 3 liter motoren og M3 katalysatoren. Hvis det skal bli aktuelt å selge grenrørene, vil de koste 3.500 kr inkl frakt. Disse delene har steget i pris den senere tid i Tyskland. Jeg er i Østerrike nå til onsdag. Så jeg får tenke fram til da om jeg vil selge dem eller ikke. Hilsen Eirik. Jeg trenger kun den ene delen. Den med "fleksileddet" på. Men tenker at du ikke er innterresert i å selge kun dene ene delen av manofoilden billigere? Evt kunne tatt min gamle i innbytte. Siden den er sprukket rundt der fleksileddet er. Mulig det kan fikses, men det orker ikke eg begynne på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts