Hpi Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hei! Idag så sprakk trykkslangen som går fra Intercooler til innsug. Skal avgårde på bilferie på Onsdag var planen men det spørs vel nå... GS har ikke denne slangen på lager, noen som vet hvor raskt jeg kan forvente å ha denne da? Kanskje det er lurere å gå til Bavaria? Den har delenummer 11617799389 . Noen som har et tips til hvordan jeg kan ha en ny slange til Onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Både GS Bildeler og BMW forhandlere henter originale deler fra sentrallager i Sverige. Burde da være omentrent lik leveringstid på begge. Men hvis du ikke har GS der du bor, må delen sendes fra nærmeste GS og dermed ett par dager ekstra med posten. Når jeg bestiller hos min BMW forhandler tar det 2 dager. Nå er det GS også i Skien, dermed er det ikke noe lengere leveringstid for dem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Hei , takk for svar. Bor i Haugesund så her er ikke GS men vi har Bavaria så da blir det nok det lureste og raskeste å bestille hos dem. Jeg får være der tidlig på Mandag så satser på at det ordner til Onsdag da Hvis ikke får jeg vurdere MCgayver tape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå