jarle.t Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Vurderer selge min E46 330ci da jeg jobber i utlandet og er skjelden hjemme. Planen var å selge den etter nyttår med ny eu-godkjenning. bilen er også 12 år i november som gir billigere omreg jeg kjøpte bilen februar 2011, da var den kjørt 182.000 nå er den kjørt 197.000 så den er ikke kjørt mye siste årene Er likevel påkostet en del mens jeg har hatt den. som f.eks Rieger frontspoiler xenon lys med angel eyes ny LML nå i høst pluss innsugsbelg samt justeringsenhet og spjeld i innsug og diverse slanger pga falsk luft. bare 15k i rep der. gjort hos Bavaria. Forsterket clutch som skal tåle 50Nm mer enn original. denne er nå gått max 10.000. slissede bremseskiver med EBC klosser..håndbrekk inkl vaiere byttet..... nytt i år Bilen er levert original med HK stereo, men flere av komponentene var dårlige så det ble byttet ut med nytt til ca 15k inkl dynavin spiller 19" Vertini felger kjøpt for 2 år siden.. 13k M3 seter foran i bilen Begge dørene og koffertlokk er byttet i år. nytt koffertlokk og dørene ble tatt fra en rustfri E46 og nylakkert. 20k Vindusheis i førerdør byttet i 2011 Endeledd på tannstang byttet og hjulstilling tatt Bilen har M-understell, originale fjører men satt på Bilstein dempere i fjor Nytt frontvindu 2 år siden Service tatt nå i sommer Har også montert svarte tåkelys som ikke vises på bilde. Bilen er selvfølgelig manuell med original shortshift slik biler skal være Interiøret er svart, interiørlistenr i bilens farge.. ikke noe gubbeaktig tredrit som du finner i andre 330 Grenrør og Racingkatalysatorer. 4 enderør bak Grom lyd Proff sotede ruter bak i bilen legger med link til en tråd som ikke er oppdatert på en stund, men der vises hvordan bilen ser ut i det minste. viewtopic.php?f=6&t=179446 bud over 170.000 ønskes.. er ikke interessert i å bytte i andre ting. skal ha E92 335 etterpå Er også mer å si, men kommer ikke på alt i farten Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 bilen har også kun hatt norske eiere etter den kom til norge... ingen pakistanere har tuklet med den. Den har også vært i eie hos tidligere president i BMW CCN viss jeg ikke tar helt feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Gamlebilen til en som heter Kenneth det her, og det stemmer at den har vært i BMWCCN Pres sitt eie før Kenneth kjøpte den fra KongHellebil mener jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Så må jeg få lov til å legge til litt info. Ny vannpumpe, dynamo og bensinpumpe i 2010. Jeg var med og byttet dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted August 18, 2013 Author Share Posted August 18, 2013 stemmer det.. er snart ikke mer å bytte på bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted August 18, 2013 Author Share Posted August 18, 2013 har kenneth fått lappen igjen? han kan jo evt kjøpe den tilbake i fantastisk mye bedre stand enn han solgte den i Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 bilen ble solgt for 140k etter å ha ligget 2 uker på finn med dårlig respons Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortsluttning Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Det var nok ett kupp, fikk samme bud på 325`en for 1 mnd sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 kunne tenkt meg litt mer, men jobber i utlandet så bilen står bare hjemme.. koster penger med forsikring, årsavgift og lån også så er billigere å ta taxi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortsluttning Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Ser den, jobba offshore selv så har solgt unna et par biler 10-20K under det den er verdt bare for å bli kvitt den fort... Så du skulle ha 335 e92, ikke feil det heller:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 er jo nødt til å oppgradere... kan liksom ikke gå ned i motorkraft Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortsluttning Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Ser 335 har over 300hk:) Er det fortsatt 6`er? Ser neste bil blir ett vanskelig valg, e46m3 eller e92 335i. Vil tro e92 er lettere å få forsikra, den har sikkert like bra kjøre egenskaper også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarle.t Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 335 har 6 sylindre og 2 turboer 306 hk, men det kan da lett justeres opp en del forsikringsselskapet mitt kunne ikke gi meg pris på min framtidige bil fordi den ble avvist og de måtte et høyere hakk for å få pris og godkjennelse, men siden jeg var eksisterende kunde skulle det nok gå greit betalte 5000 i året for 330'n med full kasko og 12.000km du får jo også billig forsikring igjennom forsikringsselskapet til BMWCCN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts