aalgaard Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Takker kjekt å se at noe følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Har du henta S38? Blir det overtrykk på den en gang i framtida? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Har ikke henta motor enda nei, må fortsatt spare opp litt penger først Vet ikke om det blir overladning enda, begynner med orginal motor, så ser jeg om jeg vil ha mer gamp etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Har ikke henta motor enda nei, må fortsatt spare opp litt penger først Vet ikke om det blir overladning enda, begynner med orginal motor, så ser jeg om jeg vil ha mer gamp etterhvert . Høres ut som en grei plan det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Gjorde litt idag Har pussa på kanaler og hjulbuer, + litt grunning og tekylering. Fanger med IS-leppe, hvilken farge syntes dere jeg skal har på leppa? Svart eller samme farge som resten av bilen? Pusser ned kanalene, for å se etter rust, ferdig med den ene nå Det eneste jeg fant av rust på kanalen, så jeg skal ikke klage! Grunning og tectylering av hjulbue Måtte prøve med de nye lyktene på, ble ganske fornøyd e30s Deler til salgs, har masse m20b25 deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Følger med blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Følger med blir bra dette Satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Et tips da du skal pusse bort masse fra kanal/understell. Bruk en ståltråskive til vinkelsliper, får kjøpt det på biltema eller tess Da får du det helt stålblankt uten og lage masse kutt osv i karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Et tips da du skal pusse bort masse fra kanal/understell. Bruk en ståltråskive til vinkelsliper, får kjøpt det på biltema eller tess Da får du det helt stålblankt uten og lage masse kutt osv i karosseri. Det må testes bruker selv skive med mange med sandpapir nå. Funker ganske bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Ja, jeg ser det. Egentlig så egner den seg best til å slipe ned sveiser med syns jeg. Vil gå mye bedre med ståltråskiva Må du teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 Skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Ja, jeg ser det. Egentlig så egner den seg best til å slipe ned sveiser med syns jeg. Vil gå mye bedre med ståltråskiva Må du teste http://biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Stalborste/Sirkularborste-19203/ Noe slikt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 jepp, det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Da har jeg fått testa ut ståltråskiva, funga bra det Brukte dette til resten av pussing på kanalene, nå har jeg pust ned begge. Under et tykt lag med sparkel fant jeg to hull som må sveises, pluss litt småhull. Hull i høyre kanal Hull i venstre kanal Har ogaå lagt på ny tectyl i hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Da har jeg vist handla meg ny felger valget sto mellom bbs rs og oz futura. Var en i nærheten som solgt futuras så da ble det de. Størrelsen er 16x9/ 9,5 Må gjøres litt med de for å få de 100% strøkne. Har også lyst å lakker senteret på de, da jeg ikke er veldig fan av svarte felger. Noen farge forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå