BMWtotti Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Har følgende knapp og tilkoblinger i bakkant av senterkonsollen. TV-knappen kan jeg ikke se gjør noenting (Hva skal den gjøre?) og AV in og out funkjsonene ser heller ikke ut til å fungere.... Out vil jeg kanskje tippe er til høretelefoner? men hva skal in gjøre? Kunne skjønt det hvis jeg hadde fått opp AUX på radioen når noe er tilkoblet her, men det skjer heller ikke... Noen ideer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpejohn Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Du må vertfall være inn på "Televisjon" for at dette skal funke. Uten og vite det helt sikkert, så er det mulig AV inn og ut, for ekstern skjerm eller noe. Prøv og gå inn på televisjon og trykk og se hva som skjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWtotti Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Du hadde rett i at jeg måtte være inne på Televisjon Da fungerte i alle fall TV knappen (Bytta kanaler med den) Så da har nok de andre noe å gjøre med Tven også går jeg ut i fra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpejohn Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Du kan velge AV input på skjermen, og om du da kobler på et kamera på inngangen baki der så får du nok bilde tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWtotti Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 DA har jeg funnet AV funksjonen på tven, men har fortsatt ikke noe bilde tilgjennglig (eller lyd) Jeg fant ikke noe kamera hjemme som hadde denne type tilkobling, men har kjøpt kabel (4 ports 3,5mm plugg med RCA koblinger i andre enden som jeg har prøvd å koble til pc og til og med dvd spiller uten at det ble noe bilde. Min neste teori var at kabeln min var koblet annerledes enn hva en kamerakabel er koblet (Visstnok forskjellige måter å koble 4 ports 3,5mm pluggen på) Nå har jeg derimot målt den og den skal være lik bla Camcorder sin som mange sier skal fungere. Neste jeg har lyst til å skjekke er hvordan pluggen i bilen er koblet. (Altså pinout på 3,5mm jacken i bilen) Det er ikke tilfeldigvis noen som har en slik pinout liggende? Jeg har på koblingen i bakkant og i verste fall får jeg prøve å måle gjennom pluggen, men hvis noen har noe liggende hadde det vært perfekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts