Robin L Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hei. Blinklyset har begynt å tulle på min e34. Nødblinken slår seg på av seg selv. Så nå har jeg nappet av relet inntil videre. Men slik kan jeg jo ikke kjøre! Noen som har vært bortig lignende?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 har ikke vært borti lignende så tenker egentlig bare høyt her, men har du prøvd og bytte releet? eventuelt noen ledninger som e borti steder de ikke ska være borti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 har begynt å feilsøke på dette igjen nå.. har prøvd med nytt blinkrele uten hell. motor av, tenning på: alt fungerer slik det skal motor startes: etter 10-15 min kjøring så begynner alle blinklysene å lyse konstant. det durer i releet og blinkpærene bløkter/lyser konstant. slår jeg på blinkersene da, så blinker de med nødblink, altså alle blinker. jeg prøvde å nappe ut ett rele som det står krasj-alarm på, da fungerer blinkersene som de skal, men jeg mister nærlysa på bilen. har nå bestilt nytt krasjrele for å se om det kan være det. jeg kikket i haynesboka, og det var det avbildet et rele som sitter i rattstammen, men dette klarte jeg ikke å finne?? hva er det som styrer dette krasjreleet? tenker at det kanskje kan være ett kontaktsett på det som tuller og legger inn. nødblinken skal vell komme på når man krasjer. har også målt spenningen inn på blinkreleet. det får signal både høyre og venstre når det begynner å tuller. hører også en durelyd fra instrumentpanelet når lysene bløkter. indikatorene i instrumentet lyser i takt med lyden. sitter det noen releer her også? - eller er det bare lyd for å indikere at blinkers er på ? ble mange spm her nå, men håper noe vet noe bilelektro er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Har du sjekket parklys pærene foran??, er det ledningsbrudd eller noe slikt, så går det på blinklys kretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Parkpærene framme fungerer de. Har nettop byttet til sorte de lykter og nye blinkers framme. Problemet var her før da også. Hadde inpro angel eyes fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Eneste lyden som kommer fra dash når du blinker er et klikk i takt med blinken, ingen during. Har du fått testet nytt krasjrele? Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Krasjreleet er på vei da gs ikke hadde det da jeg var innom de. Den durelyden i instrumentet er den samme lyden som når man blinker, bare konstant. Kan man laste opp video her? Isåfall kan jeg filme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Er det lysmodul på disse bilene? Denne kan vell evt sjekkes med diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Er lkm på de fleste e34 men husker ikke hvor i farten. Under baksete på passasjerside eller under et av lokkene i motorrommet Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Er lkm på de fleste e34 men husker ikke hvor i farten. Under baksete på førerside eller under et av lokkene i motorrommet Sent from my T18+ using Tapatalk Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Da ser det ut til at dette er løst har nå byttet krasj-releet, og alt funker utmerket så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå