TommyNgu Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et komplett carbon interiørlister og midtkonsoll til en BMW E39 uten dekktrykks (måler ? - uten den lille bryteren på høyre side av rattet) Vet av Schmiedmann selger, men det koster i overkant av 8000 kr... Kan jo alltids spørre hos BMW, men da vil jeg nok neppe høre prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Ebay.com - Carbon trim / interior E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Om du har lyst til å spare ennå mer penger kjøper du en rull med karbon folie på eBay og trekker om listene dine selv.. Koster deg 100 - 150 for en stor rull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Men det blir selvsagt noe HELT annet enn ekte carbon utseendemessig og kvalitetsmessig. Har sett mange jalla forsøk på å spare seg 3-4 000,-...men klart, er det en "jalla" bil du har så værsegod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Trodde e39 egentlig aldri ble levert med carbon lister jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Ble ikke det..men carbon folie og originale lister som er kledd eller hva man sksl kalle det i ekte carbon er to forskjellige ting:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Ble ikke det..men carbon folie og originale lister som er kledd eller hva man sksl kalle det i ekte carbon er to forskjellige ting:-) Helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Alle, og da mener jeg alle vennene mine har trekt carbon på listene, og syns det blir for jalla mekk når alle skal trekke. Derfor har jeg lyst å "ekte" carbon lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Vurdert alcantara/semsket skinn? Mye finere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Men det blir selvsagt noe HELT annet enn ekte carbon utseendemessig og kvalitetsmessig. Har sett mange jalla forsøk på å spare seg 3-4 000,-...men klart, er det en "jalla" bil du har så værsegod HAHAAHAHAHAHH dør av latter, du e fan ikke sann Markus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå