Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et komplett carbon interiørlister og midtkonsoll til en BMW E39 uten dekktrykks (måler ? - uten den lille bryteren på høyre side av rattet)

Vet av Schmiedmann selger, men det koster i overkant av 8000 kr...

Kan jo alltids spørre hos BMW, men da vil jeg nok neppe høre prisen...

Skrevet

Om du har lyst til å spare ennå mer penger kjøper du en rull med karbon folie på eBay og trekker om listene dine selv.. Koster deg 100 - 150 for en stor rull.

Skrevet

Men det blir selvsagt noe HELT annet enn ekte carbon utseendemessig og kvalitetsmessig. Har sett mange jalla forsøk på å spare seg 3-4 000,-...men klart, er det en "jalla" bil du har så værsegod :-)

Skrevet

Ble ikke det..men carbon folie og originale lister som er kledd eller hva man sksl kalle det i ekte carbon er to forskjellige ting:-)

Skrevet

Alle, og da mener jeg alle vennene mine har trekt carbon på listene, og syns det blir for jalla mekk når alle skal trekke. Derfor har jeg lyst å "ekte" carbon lister

Skrevet
Men det blir selvsagt noe HELT annet enn ekte carbon utseendemessig og kvalitetsmessig. Har sett mange jalla forsøk på å spare seg 3-4 000,-...men klart, er det en "jalla" bil du har så værsegod :-)

HAHAAHAHAHAHH dør av latter, du e fan ikke sann Markus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...