Schei Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hei. Har en 320i E36 jeg gjerne ville fått frem rekke 6'er lyden på. Lurer på hva som blir best. Har sett noen sette på M3 eksos, men det blir vel kanskje litt i overkant på en 320? Hjelper det sette på en annen endepotte eller bytte hele eksosannlegget? Hva ville du gjort f.eks? Søkte litt rundt på forumet her, men fant ikke noe særlig brukbart, så unnskyld om jeg spør om noe veldig åpenbart. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Simons eller Scorpion. De fleste vil si Scorpion. Trenger ikke å bytte mer enn kun bakpotta for å få en god lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Vet du (eller noen andre her inne) om noen nettsider eller steder i nærheten av Oslo som selger sånt til en grei penge? Føler jeg spør veldig dumt akkurat nå, men vet forøvrig bare om partsandretards.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Har simons eksos catback muligens tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Vet du (eller noen andre her inne) om noen nettsider eller steder i nærheten av Oslo som selger sånt til en grei penge? Føler jeg spør veldig dumt akkurat nå, men vet forøvrig bare om partsandretards.. www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Katalysator og bakover(catback) trenger du. M3 eksos er en eneste stor brems. Kjøp scorpion fra koed.no, beste til en billig penge. Har du mye penger, kjøp eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Har simons eksos catback muligens tilsalgs Hvor mye skulle du eventuelt hatt for det? Og hvor i verden? Koster vel en del å sende når det er såpass 'stort'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Har vært å sett på koed.no nå og fant noe fra supersport som jeg likte. Under: E36/Nye deler/Tuning/Effektanlegg 5129 Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Om du skal gjøre det billig. Så sett på en supersport bakpotte, og bytt ut mellompotta med 2 rør. Tror dette skal bli bra. Noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå