J0nni Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Glemte å si fra her, men e46 coupe er nå innkjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Så fin ut den Gratulerer Men du må få hvite tåkelys på! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Så fin ut den GratulererMen du må få hvite tåkelys på! Haha Tusen takk for det! Haha, nye pærer er skiftet, ny grill, nye blinklys og LED baklykter ble montert i går Neste investering blir mest sannsynlig enten mtech 2 fanger eller CSL bakluke om jeg får taki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emptii Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 m3 bakluke men ikke m3 fanger? gratulerer med flott bil, hvordan motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 m3 bakluke men ikke m3 fanger? gratulerer med flott bil, hvordan motor? Henger nok ikke helt på grep det, men jeg synes m3 fangeren blir så løs med tanke på at det ikke er original fester kunne ha blitt bra med csl luke da vil jeg tro.. er bare en 318, men vil si at det er helt greit til å være førstebil Takk forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Oppdaterte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå