SST Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Heisann. Jeg har en irriterende mer enn alvorlig feil på min E39. Det har seg slik at kjørecomputeren signaliserer lave nivåer, gåene pærer osv, selv om alt er i skjønneste orden. Noen som har en idé om hva som kan være årsaken og hvor jeg bør begynne å feilsøke? Setter som vanlig stor pris på hjelp
Alpejohn Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Ville først sjekket alle nivåer, deretter kontakter og alle nivåsensorer. Sjekket kontakter på alle lyspærer. En diagnose ville vel kanskje vært på sin plass, og slette feil. Eventuelt prøve en annen LCM, fra ca samme modell år og se om det blir bedre.
SST Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Takk for svar, Alpejohn Alle nivåer har jeg sjekket, så det er greit. Kontakter og nivåsensorer har jeg ikke sjekket. Vil slike detaljer ses på en diagnose, altså? Da skal jeg bestille meg en time! BTW, hva er LCM?
Alpejohn Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Nei er vel ikke diagnose og sjekke koblinger osv. Men kan jo være dårlig kontakt osv. Eller en dårlig føler. Kan også få tak i en ny føler og prøve og se om problemet forsvinner. LCM er light control module, eller lysmodul. Men ville begynt med det billigeste, og teste med en annen sensor for eksempel..
LydMekk Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Hvis det er flere ting samtidig kan det være så enkelt som lav spenning eller dårlig batteri. Prøv å lade opp batteriet og etterpå ta av strømmen en halvtime for deretter å koble til batteriet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå