Lars-Nord Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Man må jo ha ett E21 eller to å drive med, så da her jeg funnet en til som jeg kan skru litt på selv. En 82 model 316 fra Italia denne gangen. Går alt i orden og det ikke er noe tull med han som selger den, så henter jeg den i september som avtalt. Da blir det å prøve å lage en bil jeg kan bruke på bane denne gangen, men som også skal brukes på veien.
propan Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Banebil som i uten skilt? Motorplaner? Ser veldig ryddig ut på bildene,hel og fin med liten km stand. Grattis!
Lars-Nord Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Bane og vei med skilt. Har jo en Hartge frontspoiler liggende, så får vi se hva en kan gjøre med motoren som sitter i. Men det finner jeg ut etterhvert. Blir vel ikke lett å få denne godkjent med 6er, så da får en holde seg til en liten motor.
Embret Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Så ut som en strøken doning det der.. Overrasker jo ikke akkurat da det er du som skal ha den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå