inflames662 Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Har bytta skiver og klosser bak på bilen, og også bytta sensor, men når jeg starter opp kommer varsellyset for bremsene på og det står i idriven at bremseklossene er slitt og må byttes straks. Prøvd å nullstille via obc uten at det funka. Går jeg inn i idriven på service menyen står det at bremseklossene bak har 21 000 km igjen. Kan stemme ganske bra med tanke på de forrige klossene som satt der. Noen som aner hvordan jeg får bort dette? eller er det en dårlig kontakt ett sted? gikk over sensoren og sjekka kontakten uten at jeg kunne finne noe feil. bilde av varsellysene: http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1344716603 i og med at jeg ikke fant noen feil når jeg sjekka sensoren og hele kabelen og fest på nytt kan det kanskje virke om det er noe annet elektrisk feil på bilen, eller at jeg må inn til bmw å få lest av feilkoder.
Hardtop Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 På min F11 var det avgjørende at håndbrekket var av under nullstilling.
inflames662 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 håndbrekket var av under nullstilling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå