stiansen100 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hei! jeg har en Bmw 523ia, 1996 modell med enkel vanos. Så fikk jeg rådebank, og lurte på om det går an å hive inn en 525ia 1999 modell med dobbel vanos? Fikk tilbud av en kompis og kjøpe den motoren for 5000kr og den er gått 130000km. Funker det å hive den motoren inn i min da? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hei tror jeg ville gått for en motor med enkel vanos da dette skal være plug and play.Fikk for et par år siden byttet motor selv og ble da frarådet av seriøse kilder at det er mye mer omfattende å montere en dobbel vanos motor i en enkel vanos bil.Tror det var en del som måtte forandres med motorstyringa/elektronikk hvis jeg ikke husker feil men det skal visstnok la seg gjøre da.Søk i forumet da det sikkert er omtalt av folk som har bedre peiling enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Ville heller fått tak i en M52B28 og satt i, plug'n play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansen100 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Han jeg kjøper motoren av, har ledningsnett og hjerne til den! Så om det vil funke, vet jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå