Brekke Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Som topic sier, så lurer jeg da på hvilke foringer som er absolutt nødvendige å bytte før en 4 hjulskontroll, da jeg gidder ikke det 2 ganger da jeg har fine og nye dekk Vis meg gjerne på etk bilder eller Powerflex om det er et alternativ til den aktuelle foringen. Har allerede kjøpt nye styrestag og de bikjebeina foran. Takker for alle svar
TM custom Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Er ikke vits og skifte foringer om de er hele for da står ting i posisjonen det skal. Bare kjenn at det ikke er slakk i noen foringer og se om noen har sprekt eller slippet/sklidd ut av posisjon
Brekke Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Det er jo greit nok, men skader jo ikke med nytt. Det jeg egentlig trenger å vite er hvilke av foringene som kan forusake at det blir feil camber eller spissing. Men alle kan kanskje ha innvirkning på det?
Alpejohn Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Ville vertfall bytta "Knirkeforinger" bak. Disse vil ødelegge mye om de er litt slitt. Men må ha spes. verktøy for og få dem ut.
Brekke Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Hehe takk for tips, har tenkt litt på den. Noe mer tru?
Alpejohn Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Spissingstag bak kanskje? Men dem går jo and å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå