Xues Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hei, Har montert focal 100krs foran og bak i hatylen. En JBL GTO-5EZ 5 kanal forsterker, og en Polk Audio DB1212 i en BMW E60. Problemet er år jeg skrur opp gain/volum/styrke på forsterkeren foran så skues også lyden for alle varsel lyder som parksensor og belte varsel lyd. Disse lydene blir veldig høye. Er dette normalt eller er det feil montert eller har dere noen forslag? Takker for hjelpen på forhånd. Mvh Xues Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Du forsterker jo disse lydene også siden de går gjennom anlegget. Live with it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xues Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Er det noe måte å skru av disse lydene ved koding eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Er det ikke bare å justere gain så lydene har et fornuftig nivå? eller blir musikken for lav da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xues Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Gain er på ca 50%. Hvis jeg tar gain lavere, så spraker det i høyttalerne når jeg skrur opp lyden på headunit. Vet ikke hvorfor. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå