Einarbrudevoll Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 usikker på om jeg skjøntemen du kjøper den motoren i bygda, som er preface m20b25 om jeg forsto rett. setter over nettet fra m20b20 facelift motoren din. da er det plug n play, alt du nå mangler er en m20b25 faclift hjerne Men ja, jeg har noen m20b25 stående også jeg Er din motor også preface? Med 885 topp? Hørest ut som jeg må ha med henger når jeg skal på besøk Send meg en pm angående motor da diohrvik
Einarbrudevoll Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Da er det vell påtide med en liten update igjen På Lørdag var jeg i posten og hentet pakken som kom fra USA! Og når jeg pakket opp så var det vipprutene som hadde komt Var utrolig spent på om det var rett farge siden jeg har grøntonet ruter, og det var dem heldigvis Nå må jeg bare bestille nye pakninger og hengsler Så var jeg på besøk med en kompis her endag og fann ut at han ikke skulle bruke turboen sin siden den kommer fra ett 2.5 liter kitt og han har 3.5, han skulle bare ha allt annet som følgte med det kittet Så da skulle jeg få kjøpe turboen og grenrøret, men har ikke helt bestemt meg ennå Aner ikke hva specs på den er, men har tatt bilder av noen nummer som står på turboen, kanskje dere kan fortelle meg hva det betyr? Eneste jeg vet er at det er en T3 turbo Så skal jeg snart hente en m20b25 og planen for den er: - Plane topp og blokk - MLS pakning - ARP bolter i topp og bunn - Ta en grundig service og sjekke at alt står bra til Så har jeg lysst og ha ekstern wastegate, ikke sånn som den er nå.. Er det bare å fjerne klokka og stanga, eller er det noe mer som må gjørest? Er ikke så veldig god på turbomotorer og specs, så kom gjerne med innspel om hva som må/burde gjørest
Einarbrudevoll Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Da er alle delene til vinduene på vei fra Tyskland siden det var utgått vare i Norge
Einarbrudevoll Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Har ikke vert så mye på E30 fronten i det siste, siden jeg bare venter på og få hente motor.. Men det blir jo ikke så lenge til I mellomtiden så har jeg begynt å gjøre klar bruksbilen til Våler i helga, er en del småting som må gjøres før den er klar I dag har jeg renset setene og dørken med en tepperenser, men før det, renset jeg de med denne. Ett par bilder av bilen før det blir polering i morgen Hater at bremsestøvet sitter så fast på Plasti dip'en på felgene... men skal se om jeg får den litt renere i morgen
Sund.M3 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Da er alle delene til vinduene på vei fra Tyskland siden det var utgått vare i Norge hvor fikk du tak i pakninger? link? mangler pakninger til det ene sette mit.
Einarbrudevoll Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Da er alle delene til vinduene på vei fra Tyskland siden det var utgått vare i Norge hvor fikk du tak i pakninger? link? mangler pakninger til det ene sette mit. Jeg har en kompis i Tyskland som bruker å besøke bmw-forhandlere der nede, og så får jeg bestilt der i fra Kan sikkert fikse ett sett til deg også?
Einarbrudevoll Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Da har jeg funnet meg et sett med tre delte BBS RS i Tyskland Vet ikke når jeg får henta dem, men blir sikkert i vinter engang Så blir planen å kjøpe nye ytterkanter på dem Det er orginalt 7" et34 og 8" et35 16" Satser på og havne på 9.5 framme og 10.5 bak
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Henger meg på her, og vil gjerne se detaljert hvordan du monterer vipperutene Har et sett liggende selv, men har egentlig vært livredd for å montere de Har tatt ut og inn sideruter bak på 2-dørs mange ganger, men jah, nå er bilen jeg har i litt bedre stand enn de jeg har hatt tidligere, så har lagt det litt på vent Fra 1.mai-treffet i Ålesund
Einarbrudevoll Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Henger meg på her, og vil gjerne se detaljert hvordan du monterer vipperutene Har et sett liggende selv, men har egentlig vært livredd for å montere de Har tatt ut og inn sideruter bak på 2-dørs mange ganger, men jah, nå er bilen jeg har i litt bedre stand enn de jeg har hatt tidligere, så har lagt det litt på vent Fra 1.mai-treffet i Ålesund [ Bilde ] Kjekt å høre at det er flere som følger med her Ja, jeg kan prøve så godt jeg kan å lage en detaljert DIY med masse bilder når jeg får delene mine
Einarbrudevoll Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 LM- felgene er egentlig til salgs egentlig De er fra ESM og dekkene er kjørt en sesong, masse spor igjen. Hele og fine, ikkje kantkjørte PM for mer info, gi meg ett bud
Einarbrudevoll Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Har da fått på plass E36 radiatoren, passet egentlig rett nedi, måtte bare lage en ny brakett på støtten under på sjoførsiden Før: Passasjersiden passet den rett nedi Og på sjoførsiden hang den i løse lufta Så da måtte jeg lage en ny brakett for den Tok idèen fra den gamle og tegna opp en skisse. Fann meg ett emne i ALU, før og ferdig produkt Og da ble det slik, passet rett på Fikk også brukt det gamle festene på toppen av radiatoren
tommyheimberg Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Blei bra det:-), var den andre radiatoren din ødelagt? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Einarbrudevoll Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Blei bra det:-), var den andre radiatoren din ødelagt?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Nei den var det ikke noe gale med men synes det ser litt "clean'ere" ut når det er sånn siden jeg holder på å rydde opp i motorrummet Kommer nokk til å pusse på den litt når jeg har tatt ut motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå