Sir.T Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Jeg lurte litt på om det er mulig å bytte dashbord i e36 til et annet? Isåfall, hvilke modeller kan passe så og si rett over uten for mye dilldall? har veldig lyst på dashen med den 'store' skjermen som sitter i originalt.. Husker ikke helt hvilken serie den sitter i, men har satt en del av de på høggern.. Om noen har gjort det før, er jeg veldig mottakelig av tips og råd!
hsd Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Ja det går fint, men det er ikke det samme dashboardet i de forskjellige modellene. Coupe har eget, touring/sedan deler (mener jeg) og compact har eget. Prefacelift/facelift går omhverandre, facelift løfter derimot interiøret med 10 år siden det er mye rundere i formen.
Sir.T Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Ja det går fint, men det er ikke det samme dashboardet i de forskjellige modellene. Coupe har eget, touring/sedan deler (mener jeg) og compact har eget. Prefacelift/facelift går omhverandre, facelift løfter derimot interiøret med 10 år siden det er mye rundere i formen. Du tenker på annet e36 dashbord eller? Jeg tenker på fra f.eks. 7serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå