skogsland Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Har montert tåkelys i min facelift e30. Mekka bryter, lys i instrumenthuset, 29 og 30 sikring, K8 rele, sjekka pærer, pussa irr og seff kobla til lyktene men fortsatt ikke lys. Noen som har noen idè om hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dewolini Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 har akkurat samme problem på min facelift...har målt kabler sikringspunkt og bryter men får ikke 12volt noen plass...har fått tak i noen koblingsskjema nå som jeg skal prøve med.. har du fått til dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Har rett og slett gitt opp.. Bytta en del reléer men hjalp ingenting.. Vurderer å jallakoble det med en ettermontert bryter eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dewolini Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 jeg målte alt mulig i min helt til jeg fant at den grå ledningen som går fra tåkelysbryter og frem i sikringsboksen (den som skal jorde rele) den var defekt av en eller an grunn... så jeg la opp en ny jording fra tåkelys bryteren og inn i sikringsboksen der som den grå går inn på rele inn på rele. det var nr 86 på rele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Uff da. Hørtes veldig stress ut. Får se hva jeg gjør når jeg får vinterlagra den eller har tid og lyst xP Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 En vanlig feil er at kontaktflater i tåkelysbryter,og kontakterflater i hovedlysbryter som går til tåkelys irrer helt igjen.Åpne disse og evt skrap bort det fettlignende dritet som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå