sondre82 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 skal motoren dra "luft" ifra innsugsmembran bak eller skal den være helt "tett".. legger hånda bak så kjenner jeg at den drar luft et sted der......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Dette skal være tett ja. Det er en liten 'avgang' der med en gummiplugg. Kanskje denne mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 det er liksom nederst på rundingen jeg kan kjenne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Da er det sikkert pakningen på plata der. Sikkert like greiene bytt den, koster ca 500kr. Den er kanskje sliten uansett : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 ja bilen uler ryker litt og går ujavnt også. samt surkler i peile pinn hull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 akkurat samme som jeg hadde det. tok ut ventilen der, og menbranen var helt revnet og full av gammel olje. litt trangt å skifte den da, men de går : ) anbefaler en liten skralle som man kan sette bits rett inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 oki da er det bare å skru =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå