thomaszito Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Hei ! Jeg har en 2001 BMW e46 318CI med orginal Buisness-spiller uten cd-veksler. Har lest at det ikke er mulig å koble til AUX på vanlig spiller anno 2001, med mindre man har cd-veksler. Det er vel mulig å bytte spiller og få AUX-tilkobling på den nye spilleren? Eller er det ikke "opplegg" av kabler til dette? Ønsker en vanlig 1-DIN spiller som gjør det mulig å spille fra AUX-kabel, og ønsker å kjøpe spilleren i Butikk grunnet hastverk med å få den koblet opp. Kort oppsummert: Noen som har anbefaling på hvilken billig CD-spiller, og hvilket tilbehør jeg må kjøpe for å få AUX i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Jeg lurer på å gjøre noe lignende i min E39 og spilleren jeg vurderer er en fra pioneer - Pioneer DEH-X6500DAB Denne har i tillegg både USB og DAB/DAB+ mulighet som også kan være greit å ha. Denne spilleren koster en 1300 spenn. Du får såklart mye mye rimeligere spillere som feks kun har cd og aux, men jeg har ikke sett på spillere uten DAB/DAB+ da dette samt usb er rimelig viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Takker for svar, skal sjekkes ut Jeg lurer på å gjøre noe lignende i min E39 og spilleren jeg vurderer er en fra pioneer - Pioneer DEH-X6500DABDenne har i tillegg både USB og DAB/DAB+ mulighet som også kan være greit å ha. Denne spilleren koster en 1300 spenn. Du får såklart mye mye rimeligere spillere som feks kun har cd og aux, men jeg har ikke sett på spillere uten DAB/DAB+ da dette samt usb er rimelig viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Vil tro du skal slite med å få tak i festebrakett/adapter til E46 i butikk? Jeg monterte iallefall AUX på min E46 2000mod... Kjøpte bare ett kitt på ebay, en boks du kobler inni cd-spilleren, som lurer spilleren til å tro det er dette du har montert.. Fungerte helt fint, og fikk beholde den originale looken I etterkant har dette blitt byttet ut med Dynavin, som jeg er enda mer fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Takk for svar! Vet du hva kittet het ? Vil tro du skal slite med å få tak i festebrakett/adapter til E46 i butikk? Jeg monterte iallefall AUX på min E46 2000mod... Kjøpte bare ett kitt på ebay, en boks du kobler inni cd-spilleren, som lurer spilleren til å tro det er dette du har montert.. Fungerte helt fint, og fikk beholde den originale looken I etterkant har dette blitt byttet ut med Dynavin, som jeg er enda mer fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Hvis du skal ha uoriginal spiller trenger du en modelltilpasset monteringsramme http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=227&id= og en ISO-adapter http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=228&id= (demonter og sjekk type før du handler, finnes med flate og runde kontakter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Takk, har kjøpt spiller, og bestilt monteringsramme Hvis du skal ha uoriginal spiller trenger du en modelltilpasset monteringsramme http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=227&id=og en ISO-adapter http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=228&id= (demonter og sjekk type før du handler, finnes med flate og runde kontakter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå