Gå til innhold

Kjøpe cd-spiller til E46 Coupé i butikk ASAP

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har en 2001 BMW e46 318CI med orginal Buisness-spiller uten cd-veksler.

Har lest at det ikke er mulig å koble til AUX på vanlig spiller anno 2001, med mindre man har cd-veksler. Det er vel mulig å bytte spiller og få AUX-tilkobling på den nye spilleren? Eller er det ikke "opplegg" av kabler til dette?

Ønsker en vanlig 1-DIN spiller som gjør det mulig å spille fra AUX-kabel, og ønsker å kjøpe spilleren i Butikk grunnet hastverk med å få den koblet opp.

Kort oppsummert:

Noen som har anbefaling på hvilken billig CD-spiller, og hvilket tilbehør jeg må kjøpe for å få AUX i bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å gjøre noe lignende i min E39 og spilleren jeg vurderer er en fra pioneer - Pioneer DEH-X6500DAB

Denne har i tillegg både USB og DAB/DAB+ mulighet som også kan være greit å ha.

Denne spilleren koster en 1300 spenn.

Du får såklart mye mye rimeligere spillere som feks kun har cd og aux, men jeg har ikke sett på spillere uten DAB/DAB+ da dette samt usb er rimelig viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, skal sjekkes ut

Jeg lurer på å gjøre noe lignende i min E39 og spilleren jeg vurderer er en fra pioneer - Pioneer DEH-X6500DAB

Denne har i tillegg både USB og DAB/DAB+ mulighet som også kan være greit å ha.

Denne spilleren koster en 1300 spenn.

Du får såklart mye mye rimeligere spillere som feks kun har cd og aux, men jeg har ikke sett på spillere uten DAB/DAB+ da dette samt usb er rimelig viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro du skal slite med å få tak i festebrakett/adapter til E46 i butikk?

Jeg monterte iallefall AUX på min E46 2000mod... Kjøpte bare ett kitt på ebay, en boks du kobler inni cd-spilleren, som lurer spilleren til å tro det er dette du har montert.. Fungerte helt fint, og fikk beholde den originale looken :)

I etterkant har dette blitt byttet ut med Dynavin, som jeg er enda mer fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Vet du hva kittet het ?

Vil tro du skal slite med å få tak i festebrakett/adapter til E46 i butikk?

Jeg monterte iallefall AUX på min E46 2000mod... Kjøpte bare ett kitt på ebay, en boks du kobler inni cd-spilleren, som lurer spilleren til å tro det er dette du har montert.. Fungerte helt fint, og fikk beholde den originale looken :)

I etterkant har dette blitt byttet ut med Dynavin, som jeg er enda mer fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...