stieriks Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 hei! har just kjøpt min første bmw, og kan med sikkerhet si at de ikke blir den siste bilen er en bmw 320 xd-msport 2012 mod trenger noen til og hjelpe meg\tips på kor man finner di beste delene++++ osv og tips og råd http://images.bimmers.no/files/q6d8j9eu ... _thumb.jpg http://images.bimmers.no/files/2ie5dhyh ... _thumb.jpg utstyrsliste: Modellbezeichnung: 320XD Ausführung: Europa Typschlüssel: UY31 E-Code: E91 (MUE) Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: N47T - 2,00l (135kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: ALPINWEISS 3 (300) Innenraum: STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Produktionsdatum: 03.11.2011 Werk: München Code Standard Equipment S249A Multifunction f steering wheel S321A Exterior parts in vehicle color S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S203A 4-wheel drive S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S320A Deleted, model lettering S322A Komfortzugang Comfort access P337A M Sports package S3AAA Roof railing black S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S5ACA High-beam assistant S606A Navigation system Business S612A BMW Assist S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7KAA Navigation package 'Business' P7R7A Innovation package L801A National Version Germany S850A Additional Export tank filling S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S8TNA Tagfahrlicht über Lichtmenü + defa smartstart har litt planer med bilen -svart grill\nyrer, tips om kor man kan handle de på nett? gjerne link -time til Umeå solfilm skal bestilles -litt nedtoning av frontlykter (solfilm) -nye sommerfelger i 19" og hær trenger jeg virkelig hjelp, klar ikke og bestemme meg, aktuelle felger for min del er: -vossen cv3 ell cv7 antrasitt -Hartge Classic II-felger antrasitt, var i kontakt med Strandveien Auto dem forteller at di felgene ikke var mulig og skaffe i antrasitt lenger, noen som vet om brukt eller noen andre som kan skaffe så e jeg int i tips\link -ADV1 felger: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 624&type=3 kom gjerne med forslag til felger, vil ha fine felger i 19" ala antrasitt\koksgrå kom gjerne med tips til mere som vil passe på bilen (link) skal legge ut mere bilder underveis på forhold takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stieriks Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 helt ny på dette forumet, hvorfor blir bildene så små? skjønner ikke helt de hær, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Velkommen til forumet Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå