///M Daniel Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Hei, skal bygge om en 316i coupe 94 mod. donorbilen er 93 mod. får jeg ikke dette godkjent av BT da? hvis jeg kan forelegge dokumentasjon på at delenr osv. er likt på 93 mod så 94 mod? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Spør på biltrangsynet,der får du de "beste" svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Jo det får du godkjent. Modell har ikke noe og si så lenge bilen er det samme. Og at det du skal bygge om kom på den bil typen du skal bygge det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Modell har noe å si jo. Det er avgasskravene som blir tenkt på her. Det er ingen grunn til at en 93 bil skal klare avgass krav for 94 var det jeg fikk i svar av BT. Nyere eller samme årsmodell sier de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå