Tomk Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 Da var toppen også demontert, så i grunnveldig bra ut. Så da er det bare å få bestilt forsterka ventilløftere og låser
Andy520iA Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 Følger med og koser meg med oppdateringer. Gromt prosjekt:)
Kjellsen Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Må si jeg liker prosjektet ditt godt! Fortsett slikt og dette blir en arti bil å kjøre til slutt
Tomk Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Takker folkens, alltid hyggelig med tilbakemeldinger
Tomk Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Da har man bestilt smidde høykompstempler, forsterka vippearmer + låser +++, så da er det bare å glede seg til delene kommer
Tomk Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Da har man skaffet seg tidsriktige recarostoler, men må bytte trrekk så de passer inn i 02`en Schrick 304 graders cam og schrick dobble ventil fjærer, bør gjøre susen! Bilen er ennå hos opprettern, og skal bli morro å få den tilbake, slik at man kan få pussa den ned og sendt den til lakk
vetu03 Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Denne må jeg følge med videre på Ser bra ut.
Jås Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Da var toppen også demontert, så i grunnveldig bra ut. Så da er det bare å få bestilt forsterka ventilløftere og låser IMAG0163.jpg Hei,flott prosjekt du har her... Du skal ikke få bytta styringer og sjekka ventiler for sprekker/skjevhet også da? Jeg gjorde det på min m10,den så bra ut i mine øyne, men det viste seg at det var både sprekk i ventiler og skjevhet. Den ble vertfall som ny når jeg fikk nye styringer og slipte seter mm...
Tomk Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Hei,flott prosjekt du har her... Du skal ikke få bytta styringer og sjekka ventiler for sprekker/skjevhet også da? Jeg gjorde det på min m10,den så bra ut i mine øyne, men det viste seg at det var både sprekk i ventiler og skjevhet. Den ble vertfall som ny når jeg fikk nye styringer og slipte seter mm... Blir gjort dette også
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 her skal det følges! bra at noen fikser opp disse bilene også
Tomk Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Vært en stund siden jeg har oppdatert nå, men har ikke fått gjort så mye grunnet at bilen er til sveising og motordelene er endelig sendt fra IE. Men planen er å få bilen igjen på fredag, så da må jeg få lagt ut noen bilder Andy520iA reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå