pedlex Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 dukker sikkert opp flere ting etter hvert, men det jeg kommer på nå er di fram stolene du har ordnet, er dem fra e21? Og vet du av noen i landet som selg nye fram skjermer?
Tomk Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 dukker sikkert opp flere ting etter hvert, men det jeg kommer på nå er di fram stolene du har ordnet, er dem fra e21? Og vet du av noen i landet som selg nye fram skjermer? Stolene er egentlig Recaro stoler fra Opel Manta GTE, og så å si eneste forskjellen er trekket på dem.Men med link til ebay litt over her, så blir dem tilnermet e21 stoler. Er i tillegg mye enklere å få tak i disse stolene enn til E21 etter min mening. Prisen er også noe helt annet. Vel BMW Norge burde klare å skaffe nye skjermer, men vet prisen på disse har gått veldig opp de siste åra. Vet Wallothnesch tar 600 euro pr stk (Original), mot ca 75 euro for uoriginal. Tviler sterk på om disse er noe billigere i Norge om du ikke kommer over noen pent brukte
Tomk Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Da var stolene så å si ferdig, bare mindre kosmetiske ting å fikse. Absolutt en jobb verdt å ta selv Eneste som mangler nå er seterygg justerere med bmw logo og fikse vaierene så man kan vippe stolene fremover.
Tomk Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Skrevet Februar 2, 2014 Stolene blir kanonbra de!... Takk, det samme syns jeg
Tomk Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Skrevet Februar 4, 2014 Driver og kikker etter felger og kommet over noen bbs replica på 15X8 med et 15. Noen som har en formening om dette vil passe på 02`en min som blir bredda med originale turbo breddere? Originalt har vel turboen et18, så i teorien bør det gå om jeg tenker riktig hehe.
Tomk Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Skrevet Februar 6, 2014 Da har man bestilt seg felger også, 15x8 et 15, mulig man må til med noen tynne spacere for å få jula helt ut, men det får man se når man monterer felgene Er ikke ekte BBS til info for dem som måtte lure hehe
Jås Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 Blir tøft det der,bbs look er aldri feil på en gammel bmw..
Jås Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Det hadde jeg i e21'en min til å begynne med,savner lyden ja!
Tomk Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Skal bli deilig med litt gromlyd venter bare på noen små deler så begynner jeg nok på motoren om ikke alt for lenge!
Tomk Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Da var nye stropper under sitteputa på stolene på plass, litt forskjell fra de gamle å slitne ! Gamle:
Tomk Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Skrevet Februar 15, 2014 Da var innsug, luftfilter, bensinpumpe + diverse til forgasserne også ankommet. Så nå er man klar til å bygge motor Ole M.Haraldstad reagerte på dette 1
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Nice! Har du borret opp blokka? Sjekk toppen veldig godt for sprekker mellom ventilsetene, har vært borti flere sprekte topper, og det er ikke alltid så greit å se...
Tomk Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Skrevet Februar 15, 2014 Ikke fått borra den ennå, men blir om ikke så lenge. Takk for tipset, skal sjekke ekstra nøye, men så bra ut . Begynner å bli mye deler nå, såfår håpe bilen snart er ferdig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå