FrustøL Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Hallo! Kjøpte meg ny bil her om dagen, og lurer på om folk har tips til styling og diverse Bilen er en 2010 318D M-tech, bilen har rullet 55000km og er veldig fornøyd med den! Utstyr: M-Sport pakke Sportsstoler Bi-Xenonlys Grøftelys Ryggesensor Bluetooth opplegg M-Sport ratt i skinn Multiratt Automatgir/Steptronic Cruisecontroll Varme i seter Skiluke Abs DTC To soners klima anlegg Radio/CD Aux 12 V uttak Koppeholder Kjørecomputer Justerbart ratt Dekktrykks varsler Midtarmlene Isofix barnesete fester 3 x 3 pkt seler bak 5 nakkeputer Nedfellbar bakseterygg 4 x El.vindu El.speil 17 `M-sport alu felger Vinterhjul Har jo svært lyst på nye felger, noen som har tips? tror ikke jeg vil ha svarte felger! Tenker også kanskje sorte nyrer , takspoiler , baklukespoiler? kom gjerne med tips! Bilen når jeg kjøpte den: Har fått sotet alle rutene 75% hos Carshine! Byttet til led angeleyes og grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Beste stylingen vil være 19" M-tech felger, ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Beste stylingen vil være 19" M-tech felger, ferdig Har du noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Velkommen til forumet! Fin bil =)! Er enig i at noen skikkelige felger hadde fort gjort susen her! Legg gjerne ut interiør bilder! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Velkommen til forumet! Fin bil =)! Er enig i at noen skikkelige felger hadde fort gjort susen her! Legg gjerne ut interiør bilder! =) Takk for det! Har du noen forslag til felger? ikke lett og velge noen, hehe! Har bare noen dårlige bilder fra annonsen, men det for duge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Blir bra nå Terje ! Mangler bare m leppa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Sånne for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Blir bra nå Terje ! Mangler bare m leppa nå Se det! ja der sa du noe, hvor får jeg tak i det til en grei penge? [ Bilde ][ Bilde ] Sånne for eksempel Det var ikke så værst det, men jeg er kanskje litt sugen på kant på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Da har du BBS LM eller så har du disse her, de er skamråe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Da har du BBS LM eller så har du disse her, de er skamråe![ Bilde ] Har kikket på BBS LM ja, syns de er sykt råe! Vet du om noen plass i Norge de selger dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Det selges masse brukt her på forumet, sikkert noe på finn også, men GS selger om du skal ha splitter nye =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Nydelig bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Blir bra nå Terje ! Mangler bare m leppa nå Se det! ja der sa du noe, hvor får jeg tak i det til en grei penge? [ Bilde ][ Bilde ] Sånne for eksempel Det var ikke så værst det, men jeg er kanskje litt sugen på kant på felgene Skal finne noen linker til deg imorgen ! Du kan jo handle mine kantfelger ? Om prisen er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Nydelig bil:D Takk Blir bra nå Terje ! Mangler bare m leppa nå Skal finne noen linker til deg imorgen ! Du kan jo handle mine kantfelger ? Om prisen er riktig Flott! di du hadde på E46en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Blir bra nå Terje ! Mangler bare m leppa nå Skal finne noen linker til deg imorgen ! Du kan jo handle mine kantfelger ? Om prisen er riktig Flott! di du hadde på E46en? Har di på den nye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå