diesel-power82 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 må skaffe meg kompressor etterhvert,er det avgitt luftmengde jeg skal gå etter? de fleste ligger på 8-10bar arbeidstrykk. Hvilke specs på kompressor bør jeg se etter som klarer å banke ut selv de hardtsittende traversforingene? Har sett på denne men trenger vel kanskje ikke så kraftig? http://www.jula.no/kompressor-b651-11-150t-150l-200072 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Det er arbeidstrykk du må se etter om du skal ha en kraftig en men den bør samtidig kunne levere mye l/m. Husker når jeg jobbet på ett lastebilverksted i læretida mi så hadde vi kraftige muttertrekkere, ikke de der små som tar 3/4 piper og vi hadde en kompressor med størrelse av en liten lastebil, mener vanlig arbeidstrykk lå på rundt 10-11bar. men hvorfor kjøper du ikke verktøy fra Ebay? er jo ikke så værst priser på det derfra, så kan du jo eventuellt leie verktøyet ut etterpå eller selge det. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=e3 ... l&_sacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Jeg har en flunka ny kompressor med 50 liters tank og du kunne tenke deg det, selges billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Viktig å vite hva du skal bruke den til. En spikerpistol eller luftfyller for dekk bruker lite sammenliknet med en luftskralle eller muttertrekker.. Så som nevnt av andre tidligere er det l/min er like viktig som trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Som det fremkommer overst så vil den bli brukt til å bytte foringer,muttertrekker å div. må ha en kraftig en,tenker en 100-150l tank. Haug523: skal ha et slikt verktøy med mere etterhvert,har ikke mulighet til å kjøpe det nå. Derfor det hadde vært knall om noen ville leid bort et slikt verktøy,slik jeg får bytta foringene jeg har liggende. Kjipern å kjøre shaky e39 når lemførder traversforinger å knirkeforinger ligger hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå