BmwM46 Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Har en BMW E91 med navigasjonen osv . Men noen av di nyeste veiene i området er ikke på kartet , å lurer også på om det er noen mulighet for å oppdatere programvaren og om dette gjør det mulig å bruke Ipod/iPhone kabel rett i usb utaket i bilen , for sånn som det er nå så kommer det opp at den leser og det støtter ikke.
awt Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Jeg vet ikke hvor USB--kontakten din er, men det er kun den i midtkonsollen som støtter iPhone, og her må du ha en Y-kabel.
BmwM46 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Skrevet August 12, 2013 Jeg vet ikke hvor USB--kontakten din er, men det er kun den i midtkonsollen som støtter iPhone, og her må du ha en Y-kabel. Min er i midtkonsollen, Y kabel ?
awt Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 En kabel som kobles både til USB og aux, selges hos BMW.
BmwM46 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 En kabel som kobles både til USB og aux, selges hos BMW. Det har jeg Men kommer bare opp reading , men ikke noe mer skjer ... Så spiller kun via AUX men den lader så usb er jo på en måte koblet på men kan ikke styre noen ting via bilen , må på tlf for å ordne alt
sanders54 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Y kabel. http://www.amazon.co.uk/iPhone-Adapter-iDrive-Interface-suitable/dp/B004E5J61G Nyeste kart kan man kjøpe hos BMW forhandlere, finnes sikkert enklere/billigere andre steder, men det vet jeg ikke noe om .
BmwM46 Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Den kabelen jeg har idag , men går det ikke ann å få kabel som gjør at jeg kan bytte sanger osv fra knappene på rattet som på disse Alpine spillerene osv , tenker da at feks iphonen går via USB
awt Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Den skal gjøre det jo. Det kan virke som om kabelen (eller noe annet) er defekt. Har du forsøkt med USB minnepinne med mp3-filer? Om det fungerer er det nok kabelen, evt. telefonen som tuller. Er kabelen original fra BMW forresten?
BmwM46 Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Den skal gjøre det jo. Det kan virke som om kabelen (eller noe annet) er defekt. Har du forsøkt med USB minnepinne med mp3-filer? Om det fungerer er det nok kabelen, evt. telefonen som tuller. Er kabelen original fra BMW forresten? Hmm , får prøve med minnepenn imorgen.. Jeg har iphone 5 så har overgang på kabelen fra 4 til iphone 5. Dama hadde iphone 4 før å mener da å huske det da heller ikke funket.. Har samme kabel som er linket til over.. Noen som vet om det er kommet samme Y kabel som det bare til iphone 5?
awt Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Det fungerer med samme kabel ja, jeg bruker selv kabel med gammel kontakt og overgang. Om det er uoriginal kabel du har (den i linken er uoriginal), er det stor sannsynlighet for at problemet ligger der. Det har vært endel tull med uoriginale kabler, uten at jeg helt forstår hvorfor.
BmwM46 Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Skrevet Juli 1, 2014 Det fungerer med samme kabel ja, jeg bruker selv kabel med gammel kontakt og overgang. Om det er uoriginal kabel du har (den i linken er uoriginal), er det stor sannsynlighet for at problemet ligger der. Det har vært endel tull med uoriginale kabler, uten at jeg helt forstår hvorfor. Får man kjøpt disse på nettet orginale eller må man på nærmeste bmw forhandler ?
awt Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Man får kjøpt de hos alle som selger originale BMW-deler, altså alt fra Koed til Bavaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå