Gå til innhold

Michael´s 2002 M5. selges...

rindegut
 Share

Anbefalte innlegg

Fartssperra er vell på 250? Jeg hadde iallefall over det, så virker som den ikke er der :)

Hmm :P så de er mulig jeg slipper og fjærne noen sperre da? :D var det du som var med på ombygginga Eksos? :) koster vell endel den AC schnizer fartssperrefjærninga RS-heggem? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig der ligger en på 270, var vell "bare" det jeg kjørte :P Var som sagt i Tyskland, så ingen ulovligheter her heller :)

Var ikke med på ombyggingen nei, bare var med å henta bilen, samt kjenner Stig godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørest bra ut :P Tenkte jeg skulle ha meg en tur til tyskland på road trip neste sommer :P

Noen som vet om noen gromme felger til bilen? :) Tror superleggera III som jeg har på min andre E39 hadde blitt gromme på den da :P men må få noe nye kanter til dem etter litt grøfterally :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vist få skaffet vekt garranti papirer og på bilen :)en da skulle alt være i orden :D

Takk for det Mr.Goodisland :P ser de at der er noen flekker der det er tynnt med klarlakk noen plasser så vurderer og sende den på et lakkverksted jeg bruker litt og få dem til og matte ned og legge på mer klarlakk på den :) så skal bilen våtslipes, rubbes og poleres oppigjen og lakken skal forsegles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vist litt mer problemer en planlagt med vekta... Er ingen i norge andre en bmw som kan gi ut de papiret, og de nekter... Så eneste måten og få vekta på en ombygd m5 godkjent er og få letta bilen på en eller annen måte :) min må lettes 150kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med høyttalere, bytte til stoffstoler, mindre spylervæske, min. Olje og kjølevæske, ut med lyspærer, ut med bjelke i fangeren, av med plater under motoren... Mye man kan lette vekta med ;)

Sent from my eyePad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...