rindegut Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Fartssperra er vell på 250? Jeg hadde iallefall over det, så virker som den ikke er der Hmm så de er mulig jeg slipper og fjærne noen sperre da? var det du som var med på ombygginga Eksos? koster vell endel den AC schnizer fartssperrefjærninga RS-heggem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Mulig der ligger en på 270, var vell "bare" det jeg kjørte Var som sagt i Tyskland, så ingen ulovligheter her heller Var ikke med på ombyggingen nei, bare var med å henta bilen, samt kjenner Stig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 hørest bra ut Tenkte jeg skulle ha meg en tur til tyskland på road trip neste sommer Noen som vet om noen gromme felger til bilen? Tror superleggera III som jeg har på min andre E39 hadde blitt gromme på den da men må få noe nye kanter til dem etter litt grøfterally :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Da har faren min vært på biltilsynet med bilen idag eneste som manglet for og få den godkjent var hjulstillingskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Nå kan Stig angre Blir en god verdiøkning på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Ja de blir de men har ingen planer om og selge bilen da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Nydlig bil! Rett farge og utstyr! Og det å få den godkjennt gjør den så mye bedre i mine øyne Om du spanderer på denne bilen en dyp og god polering løfter du den enda noen hakk. Jeg ser at vannet legger seg på bilen og ikke perler av, så en god vox hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Må vist få skaffet vekt garranti papirer og på bilen :)en da skulle alt være i orden Takk for det Mr.Goodisland ser de at der er noen flekker der det er tynnt med klarlakk noen plasser så vurderer og sende den på et lakkverksted jeg bruker litt og få dem til og matte ned og legge på mer klarlakk på den så skal bilen våtslipes, rubbes og poleres oppigjen og lakken skal forsegles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Ble vist litt mer problemer en planlagt med vekta... Er ingen i norge andre en bmw som kan gi ut de papiret, og de nekter... Så eneste måten og få vekta på en ombygd m5 godkjent er og få letta bilen på en eller annen måte min må lettes 150kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Ut med høyttalere, bytte til stoffstoler, mindre spylervæske, min. Olje og kjølevæske, ut med lyspærer, ut med bjelke i fangeren, av med plater under motoren... Mye man kan lette vekta med Sent from my eyePad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Bytte til enkle sideruter hjelper vell også litt, nesten tom tank bensin, og henge opp flotøren? Er jo fort 70kg bare der Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Men er vel mest på forakslingen, og da må du ikke lette for mye bak, for da bikker vekta forover og frontakslingen veier mer :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Men er vel mest på forakslingen, og da må du ikke lette for mye bak, for da bikker vekta forover og frontakslingen veier mer :/ Tankene sitter forran bakaksling. Derfor blir bilen lettere forran også. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Totalvekt er innenfor, kun fremakselvekt som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå