rindegut Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Takker for det helt suveren følelse i dustenorge er ikke tuv en selfølgelig hodkjennelse lenger :/ bt kan selv velge om de vil godkjenne eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Bytta termostat en dag, men får fortsatt ikke opp temperaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Bytta termostat en dag, men får fortsatt ikke opp temperaturen? På alle M5 jeg har prøvd går aldri vanntempnåla rett opp. Kun når man kjører "aktivt".. Det kan også være sensorer som er defekt. Jeg bytta en på radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Bytta termostat en dag, men får fortsatt ikke opp temperaturen? På alle M5 jeg har prøvd går aldri vanntempnåla rett opp. Kun når man kjører "aktivt".. Slik er det på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Får grei vanntemp når jeg kjører litt hardt, men verste problemet er at jeg ikke får opp oljetempen, går oppi ca 70 grader når jeg kjører hardt, ellers ligger den på rundt 50-60 grader... Men lampene på turtelleren slokner da så har igrunnen tenkt at det går bra? men var en kompis av meg med M5 som mente at oljen min er for kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Får grei vanntemp når jeg kjører litt hardt, men verste problemet er at jeg ikke får opp oljetempen, går oppi ca 70 grader når jeg kjører hardt, ellers ligger den på rundt 50-60 grader... Men lampene på turtelleren slokner da så har igrunnen tenkt at det går bra? men var en kompis av meg med M5 som mente at oljen min er for kald Min er helt lik. Den ligger på 60 grader og litt over med litt mer gass. Gasser jeg mye drar den seg opp mot 90-100 grader. Egentlig glad for det for det er jo mange som sliter med at olja blir for varm.. Jeg prøvekjørtet og tittet på sikkert 10-12stk før jeg kjøpte min og 95% av de var slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Er forsåvidt ingen unormal lav temperatur det... Optimalt er mellom 80 - 100 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Min går aldrig opp til 75 grader en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Bjunder og kjenne på temperaturen ute at det ikke er lenge igjen til det er på tide og vinterlagre Men er jo greit og da Får gjøre diverse med bilen menst den står stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Får grei vanntemp når jeg kjører litt hardt, men verste problemet er at jeg ikke får opp oljetempen, går oppi ca 70 grader når jeg kjører hardt, ellers ligger den på rundt 50-60 grader... Men lampene på turtelleren slokner da så har igrunnen tenkt at det går bra? men var en kompis av meg med M5 som mente at oljen min er for kald Jeg hadde akkurat samme på min....ville aldri over mellom 50 / 100 - ALDRIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 skal prøve og kjøre meg en tur med dataen påkoblet og lese av live data og se om det stemmer med nåla muligens prøve og bytte tempsenoren og se om det er der jeg har problemer Ble meget positivt overasket over forbruket på den i helga til og fra rudskogen regna ut at den brukte ca 0.96 0.97 på mila ikke helt finkjøring heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Måtte til og kjøpe bursdagsgave til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Et bilde av begge bilene mine var ikke så rene der da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Et par bilder som ble tatt når jeg stilte på kjeglekjøring på bmw treff i ørsta i helga var vell eksos som tok bilda tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Kan stemme det! Hadde dessverre ingen spennende bilder av den, menmen... Flott bil, hjalp mye med nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå