Gå til innhold

Michael´s 2002 M5. selges...

rindegut
 Share

Anbefalte innlegg

Får grei vanntemp når jeg kjører litt hardt, men verste problemet er at jeg ikke får opp oljetempen, går oppi ca 70 grader når jeg kjører hardt, ellers ligger den på rundt 50-60 grader... Men lampene på turtelleren slokner da så har igrunnen tenkt at det går bra?:) men var en kompis av meg med M5 som mente at oljen min er for kald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får grei vanntemp når jeg kjører litt hardt, men verste problemet er at jeg ikke får opp oljetempen, går oppi ca 70 grader når jeg kjører hardt, ellers ligger den på rundt 50-60 grader... Men lampene på turtelleren slokner da så har igrunnen tenkt at det går bra?:) men var en kompis av meg med M5 som mente at oljen min er for kald

Min er helt lik. Den ligger på 60 grader og litt over med litt mer gass. Gasser jeg mye drar den seg opp mot 90-100 grader. Egentlig glad for det for det er jo mange som sliter med at olja blir for varm..:)

Jeg prøvekjørtet og tittet på sikkert 10-12stk før jeg kjøpte min og 95% av de var slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme på min....ville aldri over mellom 50 / 100 - ALDRIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve og kjøre meg en tur med dataen påkoblet og lese av live data og se om det stemmer med nåla :P muligens prøve og bytte tempsenoren og se om det er der jeg har problemer :) Ble meget positivt overasket over forbruket på den i helga til og fra rudskogen :P regna ut at den brukte ca 0.96 0.97 på mila :D ikke helt finkjøring heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...