Einarbrudevoll Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Hei Lurte på om noen vet om E36 radiator passer i E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 jeg er på langt nær noe flink på e30 ,men tror e36 radiator "passer" i "nyeste" e30`n men ikke den gammle eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Alt passer, eller mener du bolt on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarbrudevoll Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 jeg er på langt nær noe flink på e30 ,men tror e36 radiator "passer" i "nyeste" e30`n men ikke den gammle eller noe sånt Har en 88mod, tenkte litt på å få ett mer "clean" utseende og få fjerna ekspansjonstanken som ligg ut i siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarbrudevoll Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Alt passer, eller mener du bolt on? Tenker ikke bolt on, det kan jeg modde til selv Men tenkte på med slangene til å fra radiatoren.. Any ideas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå