Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal handle ett sett orginale hjul av ei. di sto på en e46. Disse passet visst IKKE på e39 på grunn av senterhullet var for lite til å tre di på navet, men passer di på e34? Vet ikke om det kanskje er noen forskjeller på disse, har hørt e39 er litt rare ang. hjul?

Skrevet

E34 har nav på 72,6mm mens e39 har 74,1. E46 har også 72,6 så det skal passe. Mulig ET blir rart men det spørs hvor brei felgen er.

Skrevet

jeg hadde e46 (mener jeg å huske) som burnehjul på en 5`r jeg hadde å det så heeelt dust ut,hehe felga blei stående langt inne i hjulkassa

Skrevet
  stig. skrev:
jeg hadde e46 (mener jeg å huske) som burnehjul på en 5`r jeg hadde å det så heeelt dust ut,hehe felga blei stående langt inne i hjulkassa

ja, ikke så nøye åssen di ser ut. jeg har vært på full teknisk med bilen, og fikk "mangellapp" på at felgene/dekkene var for breie, og ikke etter fabrikantens "lovligheter". vil jeg komme igjennom med disse? Trengte bare å gå på ett godkjent verksted!

Skrevet

nei du vil ikke komme igjenom med feil innpress vis verkstede faktisk gjør jobben sin og sjekker dette. er bare lov å avike et +-7,5 per dekk / +-15 per aksel vis jeg husker riktig

Skrevet

spacer er dårlig butikk på teknisk,da 99,9% av spacere der ute er uten tuv papirer

å tuv godkjente spacere er så dyrt så da kan du like så godt kjøpe deg noen brukte orginal hjul,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...